Het begin is weer gemaakt!! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu Het begin is weer gemaakt!! - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

Het begin is weer gemaakt!!

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 Februari 2012 | Puerto Rico, San Juan

Hey lieverds..

Daar ben ik dan met mijn eerste update en foto's..

Toen ik in miami aankwam ben ik opgehaald op het vliegveld miriam.
Zij bracht m naa haar zoon zijn huis in coconut gove..
Ze vertelde me waar ik wel en niet kan lopen alleen..
Dat vnd ik maar niks.. Zij ook niet eigelijk daarom zij ze het ook..
Als je maa 1 straa verkeerd loopt zit je in een verkeerde wijk en daar kun je echt maar beter niet komen..
Toen we bij hara zoon zijn huis aankwamen liet ze me zien waar alles was en bracht me naar mijn kamer.. Dan lag nog te slapen ivm zijn werk tijden..
Toen hij wakker was kwam hij zichzelf voorstellen..
Echt een hele aardige normale jongen..
Savonds had ik afgesproken in een restaurant in miami voor een etentje met raffaelli de hotel directeur van de EQ.. 
Taxi haalde mij op en bracht me daar.. 
Kom ik daar aan in echt een super chique hip restaurant op een super luxe straat van miami..
Raffaelli stond al te wachten met een cocktail en een flesje bubbles.. Haha..
Als vrouw kom je natuurlijk altijd een beetje fashionably late haha..
Wij daar super lekker en uitgebreid gegeten en gekletst was echt super gezellig..
Daarna heb ik een taxi terug genomen want ik zou met Dan en zijn vrienden opstap gaan naar bars in coconut grove.. Zo gezegt zo gedaan.. 
En was echt super gezellig..
Wel apart want die amerikanen geven er echt niets om hoe ze eruit zien.. Ik sta daar op mijn hakjes en hun lopen op hun crocks haha..
De volgende ochtend kwam miriam me ophalen voor een uitgebreide lunch..
We waren in een super mooi restaurant met heerlijk luxe tapas eten..
Kreeft, kaviaar, zalm, tonijn. Enz.... Was echt heel erg gezellig..
Daarna nam ze me mee naar een winkle centrum..
1 van de luxere duurdere malls in miami..
Ik vroeg me altijd al af waarom merk spullen als schoenen en kleding enzo altijd goedkoper zij in amerika dan in europa terwijl het europeese merken zijn..
Maar dat weet ik nu.. In amerika is alles made in china.. Haha.. 
Staad er ook op..
Echt zo grappig.. Zelfs in de luxe zaken is dat zo haha..
Dus ik een paar made in china guess slippertjes gekocht haha..
Daarna bracht ze mij weer naar Dan's huis zodat ik me klaar kon maken voor het stap avondje met haar dochter..
Toen ik klaar was kwam miriam me ophalen en nam mee meen naar hun huis..
Michellen en dochter kwam zich meteen voorstellen en was super enthousiast..
En dan denken jullie dat ik druk ben.. Woow haha dat valt dan naast haa best wel mee haha.. 
We hingen naar 1 van de hippe chique clubs van maimi.. Mansion op south beach..
We waren vip ging rij geen entree en gratis drank haha..
Was echt een zuper leuke avond..
Ik ging om 6 uur naar bed en moes er m 7.30 weer uit om naar het schip te gaan..
 Michelle bracht me naar he hotel waar zoey was.. Zij wa van mijn vorige schip en stuurde me een berichtje dat daar een meisje was di ook naa d eclipse ging.. Dus die ben ik op aan halen en toen zijn we me zijn tweetjes met de taxi naar de haven gegaan..

Na uren wachten wa ik eindelijk aan boord..
De eerst die ik tehen kom was fransisc haha..
Die heb ik verder net meer gezien alleen toen hij zijn haar kwam laten knippen..
Heb hem alleen een paar keer aan de tel gehad..
En ondertussen is hij alweer weg..
Toen ik wat ging eten in de mess pakt ineens iemand mij van achter vast..
En ik draai om en wij stonden allebei te springen haha..
Daar was mijn Kris.. Echt zo blij hem weer te zien haha..
Er waren nog 3 nieuwe meiden bij mij die dachten wtf haha..
Maar die kenne natuurlijk nog helemaal niemand.. 
Was bij mij ook zo de vorige keer..

Toen na de sign on meeting naar de spa .
Toen ik uit de lift stapte stond nicola daar te springen..  
Zij is een jamaicaanse nail tech waar ik mee werkte op de EQ.. 
Helemaal blij dat ik er was haha..
Verder zijn joy en ace er uit de philipijnen massuezes waar ik al eerder mee heb gewerkt..
1 nederlands meisje in de spa uit soetermeer...
En op het schip zin best wel veel andere mensen die ik ken van EQ sommge goed sommige een beetje.. En sommige mij en ik hun niet haha..

Toen ik mijzelf voorstelde aan de manager was ze helemaal enthousiast en zei dat ze alleem maar hele goede dingen over mij had gehoord en dat ze heel blij was dat ik er was..
Tot nu toen ben ik in beauty da is massage en gezicht.. Maar vanaf volgende week ben ik gezicht.. Ben er echt zo blij mee.. Want er zijn er heel veel die dat willen die al langer aan boord zijn als ik.. Dus was er bang voor..
Maar is gewoon de beste positie die je kunt hebben.. Meeste geld en veel minder zwaar..
Gelukkig vind de manager mij nu al geweldig haha dat maakt je hele contract een stuk makkelijker..

Verder is de crewbar hier het tegenover gestelde van de EQ..
Zo druk als het daar elke avond was zo stil is het hier..
Ik ga wel elke avond na het werk even een wijntje drinken dat gaan er steeds meer doen nu dus word ook steeds leuker..
En dan blijf 2/3 keer in de week hangen en maak er een feestje van haha..
Tot nu toe is het 2 keer ook wel echt druk geweest.. Dus das wel leuk!

Mijn vrije dage de eerst week was in s maarten..
Ik voeld me niet zo lekker en besloot lekker alleen van boord te gaan..
Gewoon lekker relaxed doen waarik zin in heb.. 
Eerst lekker gelunched aan het strand daarna geskyped en uurje aan het strand gelegenen en in de zee gezwommen.. Even naar de belgiche chocolade winkel geweest n toen terg naar het schip.. Heerlijk dagje was dat..

De tweede week had ik twee halve dagen..
De eerste was in San Juan, Puerto Rico.
Hier moest ik werken tot 2 en wa smddags en savonds vrij..
Dat is ideaal want he schip legt pas smiddags aan tot svond 10 uur..
Ik was met 2 meiden van de spa naa de grootse bacardi rum fabriek gegaan. 
Daar hebben we allerle soorten rum en cocktails geproefd.. 
Toen nog een tour door de fabriek.. Was eigelijk bes wel leuk!
Daarna nam de taxi chaufeur ons naar het nieuwe rijke en oude gedeelte van San Juan.. 
Daarna hebben we lekker pizza gegeten maar die was echt veel te groot.. Ik kon nog geen 2 puntjes op.. Dus die zijn we uit gaan delen aan de zwervers..
En die waren er mega blij mee haha..

Mijn tweede halve vrije dag was in st maarten..
Ik lucy en sylvi hadden een mega kater van het feestje de avond ervoor..
Wij een grote zonnebril op en naar buiten.. 
We aren alledrie een beetje slajes, Dus we besloten naar een restaurant op het strand te gaan en wat vettge tappas te bestellen.. 
Alles gefrietuurd haha..
Daarna nog even langs wat winkeltjes gelopen en toen weer naar de belgische chocolada winkel natuurlijk haha..
Toen was he al weer tijd om te gaan werken..

De eerste week helaas twee drukken dagen ziek geweest.
Maar datis vrij normaal as je net aan boord bent.. 
Bijna geen frisse lucht en altijd in de airco..
Gelukkig is dat weer over..
Alleen vandaag de 2e dag van de nieuwe cruise mag ik weer niet werken..
Omda zo'n klns van een collega een super zare tafel op mijn voet heef laten vallen.. Mijn manager kan haar niet uitstaan zij kan echt niets haha..
Ik ben echt zo geirriteerd wil gewoon werken..
Gelukkig morgen weer..
Moet vandaag alleen steeds mijn voet omhoog houden en elke 3 uur 20 minuten ijs erop.. Pff wat een pechvgel ik ook weer..

Dus verder gaat met mij alles goed!
Mijn collega's zijn aardig tot nu toe!
En heb al heel veel bekende gezien..

Jullie horen snel weer van me!
Fijne carnaval, nie te gek!

Dikke x
Inge

  • 19 Februari 2012 - 17:09

    Ellis:

    Zo heel wat belevenissen alweer.
    Hier is de carnaval in drukke gang, ik ben vooral taxichauffeur hahaha.
    Wat een kluns zeg die met die tafel:-( en dan nog wel op jouw voet!!

    Veel plezier en tot gauw weer want we vinden het leuk om op de hoogte te blijven,

    Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
    Ellis

  • 19 Februari 2012 - 17:11

    Annegeert:

    Hoi Inge, ik dacht al, waar blijft ze.
    Maar nu dan toch een lekker lang verslag.
    Fijn dat je zoveel bekenden tegen komt.
    Ben je eerder gewend, toch.
    Wij hebben vanmiddag de optocht gezien; het was steenkoud.
    Op St.Maarten zal het beter weer zijn.
    Veel plezier in je werk en tijdens je vrije dagen.
    Zorg goed voor jezelf en niet te zat.
    Tot de volgende keer.
    XXX van ons allemaal.

  • 19 Februari 2012 - 18:27

    Davy Bevers:

    hallo inge

    daar waren eindelijk de eerste foto's.
    ik vond ze wel leuk ik hoop dat er snel weer foto's komen.
    en ik had vandaag carnaval gevierd en ik was als mummie verkleed bijna niemand wist wie ik was haha op mijn hyves kan je zien hoe ik was of op mama's face book.
    ik hoop dat je voet snel beter is en nog veel geluk op het cruiseschip

    groetjes en veel kusjes van davy

  • 19 Februari 2012 - 18:35

    Astrid Bevers:

    hey Inge

    Ik heb net je reisverslag gelezen! Wat heb je al weer veel gedaan en gezien. Fijn dat je het weer zo goed naar je zin hebt. Die pizza zag er goed uit jamjam.Wij zijn druk met carnaval. dadelijk moet ik krissy met wat vrienden naar boekel brengen marly is al weg naar lunenburg. die houdenook wel van stappen haha. Hier is alles goed. Het vriest weer een keer voor de verandering Brrrr. nou mieske beterschap met je voet en veel plezier daar!!

    Groetjes x van ons

  • 20 Februari 2012 - 10:58

    Ineke:

    Hoi Inge
    dat was al weer een hel verhaal wat je allemaal alweer hebt mee gemaakt,het klinkt allemaal weer super leuk.
    wij hebben er weer een paar drukke dagen opzitten met de carnaval en hebben niet zoveel beleefd als druk werken maar wel gezellig.
    ik sprak Dirk even en hij kijkt er al naar uit om naar je toe te komen,
    Geniet er weer met volle teugen van en werk met plezier..
    lieve groetjes ineke

  • 20 Februari 2012 - 17:04

    PAPA:

    Hoi Inge
    Das weer pech voor je met die voet heb zaterdag nog wat biertjes gedronken met Dirk hij had er wel zin in om daar naar toe te komen. Zie dat je jezelf al helemaal thuis voelt en de feestjes ook steeds gezelliger worden ha ha. Nou geniet er maar van en werk ze daar.

    Grt Papa XXX

  • 20 Februari 2012 - 20:11

    Deborah:

    heey moppy, hoe is ie? zo te zien wel goed aan de foto's te zien altijd leuk je foto's;-) kijken wel een lang verhaal hoor haha ik geen carnaval gezien goed he al die zatte lui ok altijd had er nou
    even geen zin in, wou morgen graag naar een beurs toe..mam durft niet zolang in de auto was jij er maar waren we lekker saampjes gegaan;( nja doen we zeker nog! hou je goed en spreek je snel weer! Dikke kus

  • 20 Februari 2012 - 20:15

    Sarah:

    Ziet er weer gezellig uit allemaal!! Veel plezier en uitkijken!! X

  • 21 Februari 2012 - 11:24

    Mama:

    hey kanjer!
    nu heb ik even de tijd om te reageren op je eerste verslag. nog tot en met zaterdag werken bij de koekoek, behalve vandaag. nu thuis opruimen en poetsen.
    ben echt trots dat je dit allemaal weer aankan. het gaat je ook zeker weer lukken.
    al was je maar een paar maanden thuis, en dacht ik wel eens aan de rust, is die rust zonder jou toch maar helemaal niks. hopenlijk gaat 't weer met je voet en kun je er weer tegen aan. vanavond bel ik je even. geniet ervan en doe je oude collega's de groetjes . het gaat hopenlijk vanaf nu allemaal zonder pech en lekker volgende week alleen facials wat je graag wou. helemaal super.
    nou moppie ik blijf je volgen via deze weg en ook de telefoon en skype natuurlijk.
    ik ben trots op je . een hele dikke knuffel van mij voor jou. ik mis je xxxxx mama

  • 22 Februari 2012 - 07:14

    Andi:

    Hey inge t is de moeite waard om weer te gaan , dat kunnen we hier wel lezen !!!
    Je komt nog eens ergens , lekker luxe in MIAMI !!!!
    Hoop dat je een fijne tijd hebt en gezellige collega''s op t schip .
    We blijven je avonturen volgen .
    Groetjes en liefs tante andi xxx

  • 22 Februari 2012 - 17:34

    Davy Bevers:

    hallo inge

    ik wil eigenlijk wel weten hoe het met jou voet gaat ik hoop goed
    met mij gaat het ook goed wij hebben vandaag kwark taart jammer dat jij er niet bij bent.

    groetjes en x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x davy en zijn achternaam bevers

  • 22 Februari 2012 - 22:22

    Ellis:

    die rum...........................die wil ik ook!! ;-)

  • 23 Februari 2012 - 02:58

    Inge Vervoort:

    Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes weer!
    Super leuk!
    Davy met mijn voet gaat het best wel weer goed..
    Doet nog wel een beetje zeer maar kan gewoon weer normaal lopen...
    Bedankt voor het vragen! Dikke kus je aller liefste nicht!
    Xxx voor jullie allemaal

  • 23 Februari 2012 - 08:41

    Chantal :

    Hey meid wat leuk om zo op de hoogte te blijven en je reisverslag te lezen!
    ik dacht zal is ff kijken wat je zoal uitspookt ;) maar zo te horen heb je het weer goed naar je zin!
    Inmiddels weten mark en ik dat wij een zoontje krijgen.
    Zijn er super blij mee!

    Werk ze en natuurlijk ook heel veel plezier!
    xxx je zwangere ex collega chantal

  • 23 Februari 2012 - 12:04

    Richelle:

    Hej moppie,

    Leuke verhalen en foto's weer ;)
    Wat fijn dat je nu alleen gezichtsbehandelingen hoeft te doen, heerlijk!
    Jij vermaakt je daar wel, geniet er lekker van
    Nog even en dan......................................
    KOMT DIRK haha.

    Dikke kus xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 980
Totaal aantal bezoekers 133017

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: