Het is weer tijd voor een nieuw verslagje - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu Het is weer tijd voor een nieuw verslagje - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd voor een nieuw verslagje

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

04 April 2012 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Hey lieverds,

Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal weer..

Het is al weer best even geleden maar ik heb het echt heel erg druk gehad..
Maar er zijn in de tussentijd ook weer veel leuke dingen gebeurd..
Ik weet eerlijk gezegt niet meer welke week precies wat maar ik zal jullie even updaten..

In puerto rico ben ik weer drie keer van boord geweest..
De eerste keer ben ik met kris en wat andere jongens tapas gaan eten en daarna cocktails gaan drinken..
Elke keer 1 cocktail en dan weer door naar de volgende bar..
Uiteindelijk was iedereen weg en waren alleenkris en ik nog over.. 
En toen vonden we een super gaaf restaurant/bar met de beste cocktails ever... We hadden ook op het menu gekeken mega duur maar zoooo lekker..
Dus kris en ik hadden besloten de volgende keer daar te gaan eten..
Zo gezegt zo gedaan.. 
Wij gereserveerd in dat restaurant en een 7 gangen menu met wijn bij elke gerecht gedaan...
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe lekker dat dat was... Echt niet normaal..
Was het geld dubbel en dik waard..
Van al die wijn en de sangria die we daarvoor hadden gedronken hadden we hem wel een beetje hangen..
Maar we waren ij zo'n goede mood dat we toch nog zin hadden in een feestje...
Dus toen zijn we nog gaan stappen op deck 16 open deck boven op het schip..
De volgende ochtend moest ik dan wel werken maar af en toe een keertje gaat dat wel..
En het was echt een geslaagde avond..

De derde keer in puerto rico was toen dirk hier was..
Ik moest een kado hebben voor nicole der verjaardag dus wij savonds alles afzoeken naar een fatsoenlijke winkel die nog open was en yoen we die hadden gevonden hadden we alleen nog tijd om een hamburger en frietjes te eten haha.. Maar was echt super gezellig!

Dan heb ik nog twee strand dagjes gehad..
Eerste dag was in st kitts..
Ik kris lorraine en nog een paar andere van de dansers waren naar het marriot hotel gegaan.. Daar zit een mooi strandje bij..
Was echt een heerlijke dag.. 
We waren alleen allemaal zo moe van het feestje de avond ervoor dat we allemaal lagen te snurken op het strand haha..

De tweede strand dag was in st maarten met dirk..
Eerste even snel gewinkeld en toen de hele dag op het strand gelegen..
Het wad echt super heet ik mest constant in het water om af te koelen..
Toen zijn we gaan jetskieen haha was echt leuk.. 
Denk dat we er wel 5 keer ofzo vanaf zijn gevallen...
En denk dat ik ook ongeveer 5 liter water binne heb gekregen haha..

Verder heb ik toen dirk hier was een heel ander soort week gehad..
Hij kon namelijk niet in de crew gedeeltes komen dus wij zijn bijna elke avond in martini bar of naar een show ofzo geweest..
Beetje het gasten leven.. Heb er volop van genoten..
Elke ochtend roomservices en lekker op het balkon eten..
Smiddags stond mijn lunch voor me klaar en als ik langer moest werken mijn avond eten ook haha..
We hebben echt een super fijne week gehad.. 
Veel gelachen, gedronken, gegeten & vanalles gedaan... :)

Deze week begint het normaale leven weer voor mij heb het tot nu toe echt super druk gehad..
En ook weer leuke dingen gedaan.. 
Maar dat bewaar ik voor de volgende keer...

Tot snel weer!!

Dikke knuffel en kus X

  • 04 April 2012 - 05:00

    Andi:

    Hoi inge
    Goed dat je weer n fijne tijd hebt op je ( bootje)
    En feesten ben je niet verleerd aan de foto"s te zien !! haha.
    Wat n strand op st kitts SUPER !
    en voor jou was t natuurlijk geweldig dat dirk er was.
    Geniet van alles !!! Groetjes en alvast een fijne Pasen tante Andi en de rest natuurlijk xx

  • 04 April 2012 - 05:17

    Astrid:

    Hoihoi inge

    Het gaat daar gewoon weer door met dat luxe leventje haha. Het lijkt of je het al beter naar je zin hebt daar? En fijn dat je het druk hebt(dan is de tijd zo voorbij) Voor Dirk ook weer eens iets anders dan een strand vakantie denk ik. Fijn dat jullie je goed vermaakt hebben. Nou gaat het gewone leventje weer door en moet er weer gewerkt worden. Maak er nog wat van daar en geniet van de mooie dagen.

    Groetjes en dikke x van ons allemaal.

  • 04 April 2012 - 13:34

    Mama:

    hey moppie.
    wat 'n verhaal en leuke foto's weer. je hebt 't echt leuk gehad met Dirk zoals je zei , maar wat baal ik ervan dat de verbinding op skype zo slecht is en ook bellen lukt vaak niet.
    het valt me dan ook zwaar als ik je gesproken heb en de hoorn op de haak gaat, dan vloeien er wel wat traantjes. maar het zou ook niet goed zijn als me dat niks deed.
    Sanne is vandaag gezakt voor haar rijbewijs, echt balen. ze had goed gereden maar moest alleen verder voouit kijken, zodat ze beter op de situatie is voorbereid. volgende keer beter. nog gefeliciteerd met je schatje zijn verjaardag gister. en hopenlijk tot snel op skype of iets anders.
    heel veel kusjes en 'n hele dikke knuffel , ik mis je super maar ben apetrots op je xxx mama

  • 04 April 2012 - 13:41

    Mama :

    nog vergeten,
    wens kris heel veel succes met zijn volgende avontuur en bedank hem hartelijk namens mij,
    omdat jij echt iemand had waardoor je met meer vertrouwen hebt kunnen beginnen aan dit tweede avontuur op de eclipse. en omdat hij voor jou een echte vriend is en zal blijven wish him luck,
    liefs mama

  • 05 April 2012 - 07:51

    Richelle:

    Hej mop,

    wat een leuke verhalen weer.
    Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat.
    En natuurlijk dat je het zo leuk hebt gevonden met Dirk.
    Eindigd onze wereldvrouw straks toch nog in Lieshout??!
    Wanneer ga je richting Europa?
    Dan kan ik je misschien op kunnen zoeken.

    Veel succes en plezier nog schat.
    Mis je xxx

  • 05 April 2012 - 07:52

    Richelle:

    op KOMEN zoeken natuurlijk ;)

  • 05 April 2012 - 12:13

    Ineke:

    Hoi Inge,leuk om weer iets van je te horen maar ik blijf toch wel op de hoogte van jullie mam.
    Ik hoorde dat Dirck een fijn tijd heeft gehad en als ik het zo lees heb jij er ook wel van genoten,
    Volgens mji heb je je plaatsje wel weer gevonden op het schip,
    Jammer dat je Zusje is gezakt voor haar rijbewijs is toch weer balen,
    wens je nog heel veel plezier op je verdere reis.

    lieve groeten Ineke en Henk xx xxx doeiiiiiiiiiii

  • 05 April 2012 - 21:32

    Wilma Van Douglas :

    He inge ziet er allemaal super leuk uit
    ben jaloers op de zon die daar in overmaat is en hier te weinig
    als ik die foto s zie ja dan is het wel geweldig goed feesten en lekkere hapjes en drankjes
    ook met de mannen is niets mis
    nog veel fun en werk

    grtjes xx

  • 05 April 2012 - 21:32

    Wilma Van Douglas :

    He inge ziet er allemaal super leuk uit
    ben jaloers op de zon die daar in overmaat is en hier te weinig
    als ik die foto s zie ja dan is het wel geweldig goed feesten en lekkere hapjes en drankjes
    ook met de mannen is niets mis
    nog veel fun en werk

    grtjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1269
Totaal aantal bezoekers 133007

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: