Nog 1 weekje caribbean te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje caribbean te gaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje caribbean te gaan

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

20 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Hey lieverds...
Bedankt voor jullie lieve berichtjes weer..
Vind het echt leuk om jullie reacties te lezen..

Er zijn weer twee weken voorbij..
En ik heb weer genoeg te vertellen..

Eerst had ik mijn extra uren vrij genomen in puerto rico..
Hier ben ik met silvia en nicole gaam eten en sangria wezen drinken..
Was echt super gezellig..
Toe we terug kwamen op het schip hebben we ons opgetut voor een crew feest op dek 16..
Was echt super gezellig!

Daarna had ik een hele dag vrij met nicole in st thomas..
Hier wilde we naar st johns gaan..
Maar door het verkeer hadden we de water taxi met 5 minuten gemist..
En we hadden niet genoeg tijd om op de volgende te wachten dus besloten we naar een ander strand te gaan..
Secret harbor was her geworden..
Super mooi klein rustig strandje met een super lekker restaurant..
Dus toen we daar kwamen hebben we eerst gegeten..
En daarna een rustig plekje op het strand opgezocht onder de palmbomen met een lekkere cocktail erbij..
Daar zaten allerlei rare vissen die sprongen..
Ik schrok me steeds kapot haha..

Toen nog een avondje crewbar om afscheid te nemen van mira en nicola..

Toen het weer embarkation day was ben ik sochtends heel vroeg opgestaan en zijn nicole ik en silvia nar south beach gegaan in miami..
Lekker ontbijt gehad en daarna een strand wandeling gemaakt..
Cocktail gedronken om over onze kater heen te komen en toen weer aan het werk.. Haha..

De week erna had ik een halve dag vrij in puerto rico..
Omdat hetnkris zijn laatste cruise was zijn silvia en ik met hem op pad gegaan..
Eerst even winkelen in het winkel centrum en daarna taoas gegeten en lekker wat drankjes gedaan.. Toen hebben we in dat luxe restaurant een toetje en wat wijntjes op..
Savonds zouden we naar de crewbar gaan..
Maar ik en silvia lagen in onze kleren in coma op bed haha..
Ze zijn ons weet ik hoevaak wakker komen maken maar wij reageerde de meeste tijd nog niet eens haha..

Toen heb ik nog een lekker eetentje gehad in murano met silvia.. 
Altijd lekker! Kreeft, zonne vis, geflambeerde aardbeien in rode wijn saus hmmmmm... Haha..

Ik was vrij in st maarten een halve dag.. 
Daar ben ik alleen van boord gegaan maar pas laat want wilde een keer uitslapen..
Heb wat gegeten en geskyped en make-up en parfum gekocht..

Toen de kaatste avond was het crewbar tijd..
Tijd om afscheid te nemen van kris..
Blijft verveelend als mensen waar je veel aan hebt en veel mee omgaat weer weg gaan.. En vooral omdat ik weet dat kris hier niet terg komt..
Alleen zullen we hem wel zien zodra we in south hampton zijn..

Verder is silvia nu mijn kamer genootje..
En we hebben echt veel lol.. 
Debiele dansjes doen in onze kamer.. Maskertjes met een wijntje erbij of gewoon filmpje kijke ofzo.. 

Nu nog 1 weekje te gaan in de caribbean en dan de oversteek naar europa..
Betekend ook dat het dichterbij komt tot dat ik sommge van jullie zal zien in bruggen.. En jullie een rondleiding op het schip kan geven..
Dus daar heb ik ook ontsettend veel zin in!

Nou tot snel..
Hele hele dikke kus
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 April 2012 - 05:16

    Astrid:

    Hey inge

    Je hebt weer van alles gedaan lees ik wel. Wat een leventje heb je daar. Het zal wel wennen zijn als je dadelijk in europa bent vooral het weer denk ik? al wordt dat nu ook beter natuurlijk. Nou geniet nog effe van al het moois daar. en heel veel plezier dichter bij huis!!!

    Groetjes Astrid en de rest xxx

  • 20 April 2012 - 08:13

    Ellis:

    Leuk om weer een bericht van je te horen!
    Geniet deze week nog maar van het strand en het zonnetje want hier is het nog winter:-(

    Nog veel plezier en tot gauw!

    Groetjes Ellis en de rest van de familie xxxx

  • 20 April 2012 - 12:40

    Mama:

    hey moppiue ik kan je hut niet meer bellen controleer eens het nummer en sms het nog eens.
    en ik meende dat je zei dat je al onderweg was naar scandinavie maar dat is dus nog niet. probeer nog eens op skype als je aan land bent. ik kijk wel super uit na 27 mei als je voor 1 dag in Brugge bent.
    ik denk dat er wel wat auto's die kant op gaan maar dat hoor je nog wel precies volgende maand,
    je hebt 't weer goed naar je zin merk ik aan je verhaaltjes, gelukkig.
    nou kanjer tot gauw,

    dikke knuffel van mij xxx mama

  • 20 April 2012 - 16:36

    Ineke:

    Fijn om weer wat van je te horen,ik hoor van jullie mam dat de verbinding erg slecht is zodat jullie elkaar niet zo vaak kunnen spreken.
    Maar als ik het zo lees heb je wel weer een fijne tijd met op zijn tijd een feestje erbij dan is het goed vol te houden.
    het lijkt me inderdaad niet leuk als je weer afscheid moet nemen van een collega,ik moet er neit aan denken dat ik je Moeder zou moeten missen lijkt me vreselijk.
    Nu wens ik je nog heel veel plezier en geniet er van.

    Gr Ineke en Henk xxxxx

  • 21 April 2012 - 06:59

    Andi:

    Hoi inge .
    weer n ervaring rijker als deze cruise voorbij is .
    Geniet van al t moois wat dat daar te zien is en van de ZON !!!
    En hang je jas maar klaar als je naar europa komt !! haha .
    Groetjes uit brouwhuis van ons allemaal !!! xxx

  • 21 April 2012 - 20:29

    Annegeert:

    Hoi Inge, ik lees je verhalen met veel plezier.
    Fijn dat je het naar je zin hebt.
    Zorg goed voor jezelf en braaf zijn.
    Maar wel genieten, natuurlijk.
    Dikke kus, Annegeert

  • 22 April 2012 - 07:08

    Wendy:

    Hoi Inge,
    zo te horen heb je het weer erg naar je zin, en wij hebben er ook zin om je in brugge te zien.
    Hopelijk breng je het mooie weer vanuit de caribbean mee naar hier hahaha

    groetjes Mario, wendy en een hele dikke kus van kim

  • 06 Mei 2012 - 13:48

    Ina:

    Hoi Inge,

    Je bent nu in Europa aan het cruisen, heb je een beetje lekker weer?
    De temperaturen hier zijn toch wel anders dan in de Caribbean. Werk je
    op een gezellig schip en heb je leuke collega's? Ik kijk uit naar je volgende
    berichtje en wens je heel veel plezier, doei

    XXX Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 6052
Totaal aantal bezoekers 133015

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: