lekker rustige cruise.. - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu lekker rustige cruise.. - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

lekker rustige cruise..

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

09 Maart 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

hey lieverts,

daar ben ik da weer.. morgen de laatste dag van deze cruise en dan gaat de nieuwe weer beginnen..

ik heb deze cruise lekker rustig aan gedaan.. om de dag naar het fitness centrum en maar 2 ker op stap.. en niet eens zo gek laat.. ik moet wat energie bewaren want OVER 2 CRUISEN KOMT HILDE!!!.. het is allemaal goed gekeurd en ovr ongeveer 3 weken is hilde hier.. ik heb er echt zo veel zin in kan echt niet wachten.. woehoeee!! haha..

deze cruise had ik een halve dag vrij in honduras.. daar zijn we met een paar man naar een leguaanen farm gegaan.. was wel leuk om te zien maar bahbah wat een vieze beeste.. ik ben maar een beetje op een afstandje gebleven.. haha.. ik had toch wel een beetje schrik haha..

mijn hele dag vrij was in colombia.. nou aangezien ik het daar niet zo leuk vind ben ik op internet naar iets heel anders gaan zoeken.. en toen kwam ik ee eilandje tegen met een heel gaaf strand.. dus we hadden besloten daar naar toe te gaan.. wij in de taxi op aar het boot station.. en natuurlijk die dag geen water taxi's.. bale man.. toen zijn candice en ik opzoek gegaan want we wilde persee gaan.. wij aan een jonge gevraagt of die geen bootje had en of die ons weg kon brengen tege betaling.. en dat zou hij wel doen.. dus wij weer in een taxi opzoek naar zijn bootje.. OMG komen we daar aan is dat zo'n klein verrot ding whaha.. iedereen al een beetje schrik dat da ding het zou begeven.. en het was een uur varen.. mja met goede moed zijn we toch in gestapt.. en alles ging goed.. het was echt wel gaaf want in colombia is dat water groenig en vies.. maar hoe verder we in de buurt bij ons eiland kwamen hoe helderder en blauwer het water werd.. zo raar dat dat zoveel kan verschillen.. eidelijk daar aangekomen op dat ongeloofelijk mooie strand hadden we 2 uurtjes om daar te besteden.. we hadden al best wel wat tijd verloren en we moesten om 4 uur alweer terug aan boord zijn..
het strand was echt zooo mooi en heel appart want het stond vol gebouwd met riete hutjes waar je eten en drinken kon kopen.. en vol met trekkers tentjes van bagpackers. die waren ook allemaal dingen aan het maken en verkopen.. was echt heel appart maar ongeloofelijk mooi..
toen we weer moesten gaan ging et gebeuren.. die jongens nergens te bekennen en onze boot weg.. maar na 15 minuten kwamen ze er toch aan gelukkig.. want op internet hadden we al gelezen dat mensen daar vast kwamen te zitten haha.. wij weer in die boot en opweg terug.. maar toen begon het.. het water was ongelooflijk wild en mega hoge golven.. die boot liep vol met water en we kiepte steeds bijna om.. een paar meiden hadde kei schrik.. maar ik kon niet ophouden met lachen.. haha.. we moesten met een emmertje water uit de boot scheppen de hele tijd.. haha wat een avontuur haha.. we gingen droog in de boot en kwamen er klets nat uit... toen vaarde we langs een ander eilandje en toen was de benzine ineens op.. ohh ook dat nog.. het hing er al om of we optijd terug zouden zijn want door die golven duurde het al heel veel langer.. gelukkig konden we net bij dat eilandje komen en die jongens op zoek naar benzine.. komen er allemaal van die naakte kinderen in het water gesprongen en op ons bootje geklomen.. beginnen ze ineens allemaal aan mijn haar te voelen en alles.. en die kinderen allemaal: money, money.. die wilden geld hebben.. zooo zielig.. als je die armoede zag.. pfff.. maar candice werd geiriteerd en zei tegen mij.. duuw ze van die boot af.. met hun geschooi.. haha.. maarja di komt uit zuid afrika die is da gewend.. ik zou die het liefste vanalles geven..
eindelijk aangekomen snel in een taxi en hopen dat we optijd terug waren voor ons schip.. toen was er een file.. dus wij snel betaad en naar ons schip gaan rennen.. nou we waren net op tijd.. op de minuut haha.. stel je voor dat je daar staad en je schip is weg.. dan ben je er mooi mee aan..

ik zal nu wat foto's erbij gaan zetten..
en dan horen jullie snel weer van mij..

dikke kus mis jullie!!!
inge

  • 09 Maart 2011 - 19:19

    Emmy:

    He nichtje..

    Wat eng zeg.. in een half bootje met een vreemde jongen.. hahaha zou zo een film kunnen zijn! LOL!
    Wel super-cool!
    Jij vind t straks mega-saai hier in Nederland als je terug bent!

    Geef je e-mail adres nog eens een keertje. kan ik foto's van Theun mailen!

    xxx

  • 09 Maart 2011 - 19:48

    Davy Bevers:

    hoi inge

    leuk hoor die leguanen.
    ik zou er wel eentje willen.jij ook ?
    leuk dat ik met je kon praten gisteren op skype.dat moeten we vaker doen
    heb je het fijn ?
    ik mis je heel erg

    groetjes davy je neefje

  • 09 Maart 2011 - 19:56

    Andi:

    hoi inge mooie foto's zeg en spannend tochtje wat jullie hebben gemaakt !En super voor jou dat hilde daar komt
    t zal n gezellige tijd worden samen .
    Groetjes tante andi xx

  • 10 Maart 2011 - 02:20

    Mama:

    he meisje, nou ik ben net afgewerkt morgen nog een dag poetsen bij de koekoek en dan zit er de carnaval weer op.
    het is nu kwart over 3 s'nachts en ik moet om 8 uur weer beginnen pfff.
    maar wat een avontuur weer echt gaaf en ik ben zo blij voor je dat hilde naar je toe komt, wat zullen jullie veel bij te kletsen en te feesten hebben, ik ben echt benieuwd hoe ze 't gaat vinden. maar ik spreek je snel weer ik ga nu slapen want over 4 uur gaat m'n wekker alweer dikke knuffel van mij xxx mama

  • 10 Maart 2011 - 18:08

    Deborah:

    hey meid, wauwww nie normaal wat is 't daar mooi en dan die beestjes kei gaaf..weer supermooie foto's leuk dah hilde nou toch komt zal je goed doen;) nou zet 'm op en we love you:)
    groetjes van ons allemaal
    xx kus

  • 11 Maart 2011 - 23:11

    Sarah:

    Mooi man!! Vooral die leguanen! Supergave beesten! Jij vindt er nie veel aan, wel?? Ha ha..Je ziet echt mooie dingen zo he.. Vergeet je nooit meer. Nou, veel plezier weer Groetjes Sarah x

  • 14 Maart 2011 - 18:44

    Bernadette:

    hoi Inge,wat heb jij een zwaar leven zeg,moet je nog ooit werken ,als ik die foto's zie niet.volgens mij is het wel vol te houden. kei skon dat hilde komt.geniet ervan.groetjes en veel liefs van Bernadette

  • 16 Maart 2011 - 17:46

    Carin:

    inge lang geleden weer maar ik vind het fijn dat je het naar je zin hebt
    die foto met die leguanen daar zou rick wel tussen willen lopen met ons gaat het ook goed,wendy al weer 5 maanden verkering en het laatste jaar op pcn neunen en rick gaat naar de groenschool verder met ome henny ook alles goed rond en gezond

  • 19 Maart 2011 - 17:29

    Tessa:

    heee inge
    kei leuk dat je net belde :D
    ik ben blij dat het je het zo goed naar je zin hebt op de cruiseboot :)
    die foto's haha die leguanen zien er zo eng uit haha en die sooort van kip achtig iets ook haha!
    en ooooh dat strand echt waar zo mooi!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx super veel plezier deze cruise <3

  • 21 Maart 2011 - 11:48

    Astrid:

    Hey Inge

    Had nog even jou berichtje gelezen. Had het vorige keer een beetje vlug gelezen had het toen net druk.Nog even en Hilde stapt bij jou op de boot.Wat zullen jullie het leuk krijgen.Ik was benieuwd of er al foto's op stonden met de schildpadden maar helaas.Hier is alles goed Davy had een mooi rapport! vandaag zijn de stucadoors begonnen dus ons huisje gaat weer veranderen hihi. tot het volgende verslag groetjes van ons allemaal xxx doeiiiiiiiiiiii

  • 31 Maart 2011 - 12:59

    Carin:

    leuk inge om te zien dat het goed met je gaat,ja zo zie je maar weer ieder eiland is toch weer anders .wat een mooie foto s van die leguanen,zou iets voor rick zijn om daar tussen te kruipen.mij iniedergeval niet ha ,ha
    nou groetjes van ons allemaal

  • 29 Juli 2011 - 20:12

    Bernadette:

    inge
    gefeliciteerd met je verjaardag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1216
Totaal aantal bezoekers 133014

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: