ik leef een droom!! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu ik leef een droom!! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

ik leef een droom!!

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Maart 2011 | Mexico, Mexico-stad

hey scheetjes..

daar ben ik dan weer.. weer een cruise voorbij.. vandaag zijn de nieuwe mensen aanboord gekomen en we zijn nu opweg naar mexico..

ik heb weer een super tijd gehad.. ik geniet van elke seconde..

deze cruise weer veel gefeest.. we hebben 80's party gehad.. was de verjaardag van 1 vd shoppie's.. was super gezellig.. maar aan t einde moest k naar de badkamer renne.. haha..

toen hadde we met de spa een toga party georganiseerd.. was nie mijn idee met die dinge mja.. ik een jurk gemaakt van een laken.. en toen kwamen ze ineens allemaal aangezet.. haha.. ik de hele avond jurke staan te maken.. was best wel aardig gelukt.. zonder naald en draad.. met alleen lakens en een schaar haha..

mijn halve dag vrij was in st kitts.. zijn we smorgens even naar t strand gegaan.. met een grote kater van het feestje de avond ervoor.. candice was nog steeds zat maar die was nie naar bed gegaan haha..

toen kwam eindelijk mijn hele dag vrij.. dat was in st maarten.. we hebben met 23 vrienden een catamaran gehuurt met kapitein en al.. ik, candice en elena van de spa met alle dansers en zangers eno.. was echt zo gaaf.. eerst een heel eind gevaren en gezond.. muziek aan en feeste.. haha.. er was genoeg champagne aan boord dus da kwam wel weer goed uit.. haha.. toen kwamen we bij t strand war we gingen zwemmen.. was echt zo mooi!! op de terug weg was iedereen vort wel een beetje zat dus was een groot feest. de acrobaten hngen op zijn kop in de touwen wij dansen.. was echt een heerlijke dag..

ik kan soms nog steeds niet geloven wat ik allemaal mee maak.. het lijkt wel een droom.. alleen word ik niet wakker.. en gelukkig maar want ik zou dit voor geen goud willen missen..

mijn manager heeft het aangevraagt voor hilde om te komen.. nu even wachten op toestemming.. kan echt niet wachten.. ik ben al allemaal dingen aan t bedenken enzo.. haha..
lijkt net of ze morgen al hier staad.. hoop zo snel mogelijk iets te horen.. maar eerst moet de hoteldirector en de kapitein en nog een paar tekenen voor testemming..

nou ik ga weer even aan t werk.. moet naar het gaste gedeelte een beetje lachen en staan daar haha.. en daarna word ik weer gefilmt voor de tv.. echt irritant dat ik da steeds moet mja.. k krijg er meestal wel extra klanten van dusja..

zodra ik terug ben van t werrk zal ik de foto's uploaden.. zodat jullie kunnen zien hoe slecht ik het hier heb ;)..

dikke knuffel en een kus
inge

  • 01 Maart 2011 - 05:59

    Tessa:

    heee inge :D
    haha die foto's zijn leuk, en die toga's zien er grappig uit :)
    wooooow als ik die mooie zee en strand zie word ik echt jaloers, hier in nederland is het zoo koud :'(
    nog heel veel plezier op deze cruise en tot het volgende reisverslag! :D :D :D

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tessa <3

  • 01 Maart 2011 - 06:01

    Andi:

    Dat ziet er weer super uit !!
    Ik geloof t wel dat t net is of je in n droom leeft !! Dat kunnen wij niet zeggen! Mooi zeg die stranden en als ik jou was ging ik als je terug bent soliciteren bij n modeontwerper , jij kunt met n laken meer als sommige met t duurste stof en naaimachine !!
    Veel plezier op de volgende cruise en geniet ervan !! XXX andi

  • 01 Maart 2011 - 13:28

    Krissy:

    heey inge(L)

    zo te lezen heb je het goed naar je zin daar:D, de foto's zijn ook leuk hahaha we missen je wel tot snel maar weer. x

  • 01 Maart 2011 - 17:05

    Anke:

    Hey Nichtje,

    Blijft leuk om je verslag te lezen en je foto's te bekijken!

    Knuffel van je aller-leukste nichtje HAHA

  • 01 Maart 2011 - 17:49

    Ineke:

    ik kan me voorstellen dat het lijkt alsof je droomt het ziet er ook allemaal zo gaaf uit,geniet er maar met volle teugen van want voor je het weet is het weer voorbij.
    wij hebben een drukke tijd voor de boeg ivm carnaval maar ook wel leuk,ik hoop alleen dat jullie mam niet te veel last heeft van haar knie want anders moet ik mijn vriendin missen met die dagen en dat zou ik heel erg vinden maar we hopen maar op het beste het belangrijkste is natuurlijk dat jullie mam geen pijn heeft,ik ga nu afsluiten want we gaan eten Henk is net binnen gekomen van het sporten. vele lieve groetjes van ons xxxxxx doeiiiiiiiiiii

  • 01 Maart 2011 - 19:38

    Deborah:

    Hee meisje,

    het ziet er weer goed uit allemaal haha stelletje gekke ook..zie toch wel dat je 't goed naar je zin hebt! Uitkijken en volhouden he meid..ow trouwens goeie bikini;-)

    ...xxxxxx

  • 02 Maart 2011 - 10:56

    Mama:

    hey moppie!
    wat 'n ervaring weer. ik zit hier nu met 'n dikke vest aan te typen, en jij geniet volop van de zon, wat 'n acrobaten op de foto's haha. ik moet morgen terug naar 't ziekenhuis voor mijn knie, probeer volgende week als je gaat zwemmen met de reuzenschildpadden dat te laten filmen en zet je dat dan op de site want je hebt plek voor videoo's zou leuk zijn, nou meisje ga zo door werk en geniet dan vliegt de tijd 't hardst voorbij, ook al zou je daar misschien wel 'ns willen dat ie stil bleef staan, want aan alle mooie dingen komt ook weer een einde. wij gaan nu bijna aftellen want je bent haast op de helft en dan komt je thuiskomst langzaam maar zeker weer in zicht. {EINDELIJK} dus geniet, geniet, geniet
    ik mis je !!! hou van je lieverd xxx
    mama


  • 05 Maart 2011 - 10:48

    Papa:

    Hoi Moppie

    Tja ziet er allemaal hardstikke leuk uit daar het lijkt me dan ook een geweldig avontuur en de tijd van je leven ben blij dat je het geweldig naar je zin hebt daar ik mis je natuurlijk wel heel erg hier maar als ik weer al die foto's zie dan kom ik er wel doorheen vanavond ga ik lekker carnaval vieren iets wat jij volgens mij bijna elke dag doet dus de groeten vanuit het Raopersgat alaaf en have fun girl groetjes Pap

  • 06 Maart 2011 - 20:35

    Boerenbruidspaar:

    Hoi Inge
    Wat fijn dat je het heel goed naar de zin hebt, morgen (maandag) gaan we in het onecht trouwen. We zullen jou wel missen met je leuke lach maar dat wordt wel opgevangen door de grote stoet die vanaf de zeis 5 om 10 uur vertrekt. Hilde kan maar niet wachten om met jou op je bootje te zijn en daar lekker rustig met een boek aan het zwembad te liggen. (Mooi niet dus, ik denk alleen maar mee feesten) Wij horen de verhalen van Hilde wel, het ga je goed meisje
    XXX Theo en Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 943
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: