Alaska! - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu Alaska! - Reisverslag uit Lieshout, Nederland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

Alaska!

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

12 Oktober 2011 | Nederland, Lieshout

Hoi allemaal...

Hier nog een laatste update..
Nou zoals jullie weten ben ik alweer 2 maanden thuis..
Maar ik had belooft de foto's en een verslagje van mijn vakantie naar alaska er nog bij te zetten...
Dus vandaar..

Alaska was echt ontzettend mooi...
Een super ervaring om dat gezien te hebben!...
We hebben echt heel erg veel gedaan...

De eerste dag was een zee dag maar we maakte een stop bij de hubbertgetsjer..
Geweldig mooi en groot en die kleur!! Wauw haha...
Ook het gelyid als dat ijs valt geeft je echt kippenvel...
Hele harde kraak dan nog veel hardere donder en dan een plons in het water..

Aan excursies hebben we vanaales gedaan..
De white pass stoom trein... Met geweldige uitzichten naar het topje van een berg...
De hoogste en langste zipline van de wereld!! Wat een kik als je in he begin naar beneden kijkt...
Een lumberjack show.. Van die mannen die allemaal wedstrijden en gekken dingen doen met hout, zagen, bijlen enz....
Ook hebben we een jeep en cano safari gedaan.. Die jeep was echt lachen die cano hebben we overgeslagen omdat het zo super hard regende..
We hebben een kabelbaan de bergen in genomen en daar boven op de berg gewandelt en van het uitzicht genoten..
De laatste wat we gedaan hadden is een hike in de bergen klimmen en klauteren Lopen en rennen gewoon met zijn tweeen.. Eerst naar lower lake toen naar upper lake en als laatste naar een hele grote waterval!!

Dan de gaafste excursie die we hadden gedaan was:
met een prive helicopter over de gletsjer vliegen boven in de bergen landen op een honden slee kamp en daar met alaska huskies gesleed echt een onvergetelijke ervaring...

In vancouver zijn we de stad en een groot park naast de zee in gegaan..

En alle andere dagen zijn we wezen wandelen en een beetje winkelen...

Savonds ging ik vaak walvissen kijken...
Ik heb in totaal ongeveer 15/20 walvissen gezien waarvan 4 super super dichtbij!!
Verder heb ik een paar dolfijnen gezien en 1 orka op de terugweg naar het vliegveld!! Overgetelijk gewoon!! Geweldig!!

Over de reis zal ik het verder maar niet echt hebben..
Laten we het er maar ophouden dat het verschrikkelijk was...
Heen weg eerst geen stoel toen kapotte tv...
Terug weg heeft me 48 uur geduurt.... :(...

Maarja het was voor een goed doel en een ervaring die ik nooit meer zal vergeten!!

Verder tussen mij en fran is het niets geworden...
Maar we hebben het wel gewoon heel gezellig gehad die 2 weken dat ik daar was!



Het laatste nieuwtje dat ik dan ook maar meteen zal vertellen...
Mijn nieuwe contract is bevestigd 4 februarie zal ik de celebrity eclipse betreden om daar weer voor 7 maanden te werken en genieten!!
De eclipse zal eerst in de caribean zijn en daarna via de mediteranian naar scandinavie rusland noorwegen ijsland enz....
Verdere info volgt voordat mijn grote avontuur weer gaat beginnen!!

Dikke x
Inge

  • 12 Oktober 2011 - 13:27

    Inge Vervoort:

    mijn foto geheuge is vol!!
    morgen even met mama kijken hoe dat werkt..
    fotos komen snel!!!
    x

  • 23 Januari 2012 - 13:47

    :

    Hoi Inge,

    Wat leuk dat je onze ambassadeur André Kuipers een vraag hebt gesteld over gewichtsloosheid via de WNF-community op WaarBenJij.nu! We weten nog niet precies wanneer, maar zodra André er tijd voor vrij kan maken gaat hij vijf vragen beantwoorden. Als jij hierbij zit win je een ballonvaart! Via zijn reisdagboek en de wnf.waarbenjij.nu nieuwsbrief houden we je op de hoogte, maar het is dus nog heel even afwachten...

    In de tussentijd kun jij ons een klein beetje helpen. We hebben namelijk een speciale WNF ruimte vormgeving gemaakt, waarmee jij kunt laten zien dat je achter het WNF staat. Deze mooie vormgeving kun je heel gemakkelijk instellen voor jouw reisdagboek via de vormgeving wijzigen pagina op waarbenjij.nu. Als zoveel mogelijk reizigers op waarbenjij.nu deze vormgeving instellen vragen we samen weer extra aandacht voor de natuur. Vraag me gerust om hulp als je er niet uitkomt (waarbenjij@wnf.nl).

    Heel erg bedankt voor je support!

    Groetjes,

    Maja Nijessen
    Communitymanager wnf.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 1295
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: