nog 5 dagen...... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu nog 5 dagen...... - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

nog 5 dagen......

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Augustus 2011 | Griekenland, Athene

hey lieffies..

Nou mijn laatste cruise is begonnen...
Dit is mijn verslagje van de afgelopen cruise...
Mijn verjaardags cruise haha...

Ik had een hele dag vrij in athene...
Hier heb ik lekker uitgeslapen en toen heb ik met oscar de trein naar plakka of zoiets genomen...
We hebben daar lekker gelunched veelste veel gegeten weer haha...
Maar was wel lekker...

Toen had ik 2 halve dagen in istabul...
De eertse halve dag in istanbul middag/avond...
En de tweede halve dag istabul ochtend...

Dag 1...
Overdag ben ik met ruby en oscar naar een loungbar gegaan daar hebben we ontbijt gegeten en een waterpijp gerookt...
Toen ben ik met ruby super ver gaan lopen op een grote berg naar tacsum square..
Lekker gelunched en zijn we 2 keer in een simulator gegaan was echt zo grappig haha...

Toen savonds:
Die jonge die de vorige keer ons mee had genomen naar reina had deze keer wat voor ons geregeld voor onze verjaardag eigenlijk...
Hij ging zelf niet mee maar 1 van zijn vrienden kwam naar het schip om ons op te halen..H
et was ik met ruby & oscar...
Deze keer gingen we naar de sorti, is ongeveer het zelfde als reina maar daarnaast..
Net zo lux en duur haha...
We waren ik weer vips we konden naar binnen door de artiesten ingang en we hoevde nergens voor te wachten... Het grootste gedeelte was ook betaald...
We moesten alleen een klein beetje bijleggen voor wat extra dingetjes die we hadden besteld haha...
Nou na flink wat drank en borrels was het feest goed los gebarst haha..
Toen kwam een neefje van die jongen die ons daar heen had gebracht en die nam ons mee naar een hotel.. zijn vader is de eigenaar van een hele boel hotels in istanbul..
Roomservice gegeten en toen ben ik met oscar op het da van het hotel gaan lopen.. Haha..
Wij waren uit het raam geklommen het uitzicht was ongeloofelijk over heel istanbul...
Om half 8 smorgens kwamen we terug op het schip...
Toen hebben we met zij drietjes een afterparty gehad...
Wanne gek zeg haha... Was echt geweldig..
Ik ging om 10.30 naar bed en moest om 1 uur al weer opstaan haha...

Toen mijn echte verjaardag...
Na het werk kwam ik in mij kamer zwanen en rozen blaadjes op mij bed..
Verse aardbeienin chocolade gedipt, een verjaardags taartje..
En slinger overal. .. Geweldig..
Toen naar de crewbar om 12 uur barste het feest los...
Ten de crewbar dicht was hebben we daar nog een uur gezeten en een afterparty in mijn kamer...
Ik en ruby stonden met onze kleren aan onder de douch te dansen hahaha..
Toen zeik nat naar de mes gelopen om 7 uur smorgens om te eten...
Daarna verhuisd naar oscars kamer want stacey wilde slapen...
Ik en ruby daar met hem weer verder gefeest en om 10 uur smorgens naar bed...
Weer zo laat haha...
Smorgens om 12 uur Ging de wekker alweer...
Maarja heb in iedergeval een goed feest gehad haha...

Ik denk dat jullie aan de foto's ook wel zullen zien dat het heel erg gezellig was geweest haha...

Verder niet heel veel gedaan dan gefeest..

Nog 5 dagen en dan kom ik nederland weer onveilig maken haha.. Grapje.. Nou nog 1 verslagje van mijn laatste cruise zal ook wel weer een heel gefeest zijn... Haha...

Tot snel lieverds...
Mis jullie...
Hele dikke knuffel en een kus....
Inge

  • 02 Augustus 2011 - 18:54

    Andi:

    Das toevallig heb net bij je vorige verslag nog wat bijgekrabbeld , en meteen komt dit verslag HaHa

  • 02 Augustus 2011 - 19:35

    Sarah:

    He Inge, het zit er al weer bijna op.
    Hele ervaring geweest zeker! Gaaf!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Tot gauw, x Sarah

  • 03 Augustus 2011 - 09:43

    Annegeert:

    Nog een paar dagen......
    wat zullen onze oren gaan toeteren !!
    Jij hebt zoveel te vertellen.
    Tot volgende week, xx van ons.

  • 03 Augustus 2011 - 13:34

    Ineke:

    Inge nog van harte gefeliciteerd en als ik de foto,s bekijk heb je je verjaardag wel super goed gevierd.
    Vele groetjes en tot gauw xx

  • 03 Augustus 2011 - 23:12

    Ans:

    Ha die Inge, nog 4 dagen en dan zit dit avontuur voor jou erop. Wat zal jij blij zijn als je jullie mam en pap, Sanne en Tim in je armen kunt sluiten. Maar deze enorme uitdaging en belevenis neemt niemand jou meer af. De tijd is om gevlogen en aan al jou verhalen te lezen voor jou ook wel. Kom zeker volgende week even een bezoekje brengen, ben erg benieuwd hoe het met je gaat. Geniet er nog van deze laatste dagen meid en tot volgende week.

  • 16 Augustus 2011 - 12:20

    Laury:

    Heeeey Inge!

    Ik hoorde van Ari dat je weer terug bent!
    Gave verslagen zeg, en leuke werkervaringen!!

    Zeker dat je nu zoveel ziet!!

    Geniet ervan, en ik hou je site in de gate..!!

  • 19 Augustus 2011 - 16:37

    Mama:

    nou meisje dat was het dan voor nu dan tenminste. ik heb het zo druk gehad vanaf de vakantie maar ik ben superblij dat ik je weer kon ophalen in brussel. nu alweer 2 weken later, heb je er weer een lange reis opzitten naar alaska. 't was wel 'n rottig snel afscheid door dat gedoe op schiphol.
    maar gelukkig belde je me vanacht op om te zeggen dat je in alaska in je hotel was aangekomen. nu op dit moment zit je denk ik in de trein naar 't schip, om daar 2 weken te genieten van fran. en van heel veel nieuwe eilanden en dieren en natuur. geniet ervan. je hebt 't verdient na al dat harde werken. ik mis je nu al weer, ook al was 't na jou terugkomst allemaal heel snel weer gewoon. maar ook ontzettend druk door alle familie en vrienden die langskwamen. dus hebben we nog niet echt tijd voor elkaar gehad , maar dat komt wel weer. nou geniet ervan en tot snel. dikke x mama

  • 03 September 2011 - 06:27

    Inge Vervoort:

    Hey allemaal...
    Ondertussen be ik 10 dagen thuise geweest.. En 2 weken op vakantie in alaska... Ik zet er snel een update bij...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: