I live in a bubble.. - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu I live in a bubble.. - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

I live in a bubble..

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Maart 2011 | Mexico, Mexico-stad

hey moppies!!!

nou er is alweer een cruise voorbij.. en daar ben ik weer met een verslag van mijn afgelopen 10 dagen..

deze cruise was weer geweldig heb super leuke dingen gedaan en leuke mensen leren kennen..

de eerste dag van de cruise moest ik wenkbrauwen harsen op een gast.. ze heet tracy en komt uit orlando in amerika.. we zijn echt heel veel met elkaar opgetrokken.. de 2e dag heeft ze me aan haar man voorgesteld en de 3e dag zijn we uiteten gegaan.. elke avond daarna zijn we wat wezen drinken enzo.. zijn echt super leuke mensen.. stinkend rijk maar heel gewoon.. zij wil heel graag dat ik na mijn contract naar hun toe kom.. ze zei: wij hebben een extra huis in de achtertuin en je kunt daar zo lang blijven als je wil.. maak je niet druk over geld wij vliegen je wel hierheen haha.. echt zo aardig.. ze zijn vandaag naar huis gegaan en ik had vandaag al een mailtje ontvangen zo lief haha.. ze zei dat ik een vakantie echt onvergetelijk had gemaakt..

ik had 4 uur lunch pauze in st thomas.. daar ben ik buiten gaan lunche en toen heb ik zo'n soort kabelbaan naar boven genomen.. was wel mooi en een leuke lunch pauze.. dat maak je ook niet elke dag mee...

mijn hele vrije dag was in barbados.. het was ongeloofelijk.. sochtends zijn we met schildpadden wezen zwemmen.. we gingen met een glazebodem boot de zee op toen stopte we ergens en daar met onze snorkels de zee in.. wauw wat een mooie dieren.. in het begin was ik wel een beetje bang zoals jullie weten ben ik niet zo'n dieren vriend en ze komen echt naar je toe, maar al snel raakte ik eraan gewent.. toen ik even boven water was voelde ik ineens iets raars bij mijn benen zit er zo'n schildpad tussen mijn benen te wringen die wilde ophoog zwemmen haha.. er zaten ook van die grote platte pijlstaart vissen, en allerlei gekleurde visjes.. echt super mooi.. toen weer terug op de boot naar een schipswrak.. daar nog even gesnorkelt was wel interresant en er zaten miljoenen vissen.. na dit avontuur zijn we naar boatyard gegaan.. dat is een strand in barbados waar alle crew van alle schepen heen gaat.. is echt 1 groot feest.. life muziek lekkere cocktails.. en veel te doen.. heerlijk..

toen mijn halve dag nog.. die had ik in st maarten.. smorgens mijn haar gedaan en toen van boord af.. richting het centrum en het strand.. ik ben maar een half uurtje op et strand geweest.. toen ben ik door het centrum gelopen en toen kwam ik een belgische chocolade fabriek tegen.. hmmmm.. ik vanalles ingeslagen.. maar helaas leefde dat niet zolang.. haha.. toen lekker gelucht aan het strand.. en daarna moest ik alweer aan het werk..

verder ben ik niet veel uitgegaan omdat ik steeds met tracy & gary in het gasten gedeelte ben geweest.. alleen was er een redcarpet feest in de skylounge.. was wel leuk geweest.. daarna zijn we naar mijn kamer gegaan.. en het werd zo laat dat ik maar 45 minute kon slapen voordat ik weer aan het werk moest.. wat voelde ik mezelf belabbert haha..

gister had ik het er nog met wat mensen over.. dat het leven wat wij leiden zo speciaal is.. helemaal niks is normaal.. het is heel hard werken maar verder alles is lux en je vrije dag ben je elke keer op een soort van vakantie.. ik heb vrienden verdeelt over de hele wereld.. je leert zoveel over allerlei landen culturen en persoonlijkheden.. en vooral over jezelf.. je voelt jezelf veranderen.. maar alleen op een goede manier..

morgen ga ik uiteten bij murano dat is het luxte restaurant aan boord.. frans eten.. we gaan een 9 gangen diner doen.. met bij elke gang een andere wijn.. lekker chique.. haha..

nu ga ik wat foto's uploaden.. en jullie horen snel weer van mij.. nog 11 dagen en dan is hilde hier whoehoeee.. kan echt niet wachten!!!!

dikke kus
ik mis jullie allemaal!!!!

  • 22 Maart 2011 - 07:57

    Daan:

    Wow Inge wat een avonturen! Ik zie aan je snoet dat je enorm geniet dat doet me goed! Dikke kus voor jou x Daantje

  • 22 Maart 2011 - 09:01

    Ans Jansen:

    nou Inge wat een super avonturen beleef jij daar op dat mooie schip. geniet elke keer weer van je verhalen en aan je foto's te zien is het overal prachtig en heb je inderdaad een luxe leventje naast het harde werken natuurlijk. heel veel plezier met Hilde en geniet ervan meid. Het is voorbij voor je er erg in hebt.
    Groetjes Ans André Nicole Simone en Esther en een dikke kus xx

  • 22 Maart 2011 - 10:24

    Andi:

    Hey inge .
    Wat ziet t er weer super uit daar !!
    Je weet dat ik niet zoveel om vakantie geef , maar als ik dat daar zo zie zou ik daar toch wel n weekje wiilen relaxen .
    Mooie foto's van die schilpadden en de rest ook . zo krijgen wij ook n indruk van de stranden en steden waar jij allemaal komt !SUPER .
    Het is nu aftellen todat hilde er is , maak er n onvergetelijke tijd van !!
    Groetjes en n knuffel andi xx

  • 22 Maart 2011 - 11:03

    Annegeert:

    Hoi Inge, wat een geweldige foto's.
    En in het echt is het natuurlijk nog veel mooier. Geniet van de tijd dat Hilde er is, maar dat zal wel lukken.
    Xxx van ons allemaal.

  • 22 Maart 2011 - 12:45

    Mama:

    hey lieverd wat super weer
    't verhaal en de foto's je zei al dat 't zo super was maar nu zien we het op de foto's, nog effe geduld en dan kun je het samen met hilde delen, die zat hier gister al op hete kolen, alleen hopen dat het met haar oma wat beter word daar is ze wel bang voor, want je bent wel ver van huis als er iets gebeurd,
    papa vertrekt morgen naar duitsland tot vrijdag. op cursus we moeten vanavond z'n huurauto ophalen want de rest gaat vanavond al , maar papa moet eerst morgen naar de crematie van z'n collega die zaterdagavond op 't werk inelkaar zakte en is overleden, na zeker 25 minuten reanimeren papa was er gelijk met de ziekenwagen hij gaat samen met tim naar de crematie ze hebben het er erg moeilijk mee
    hij werkte op papa's afdeling en was een kei aardige gast en pas 57. dus kun je beter daar zitten en lekker genieten van alle mooie dingen om je heen en van de zon hoewel 't hier nu kei lekker weer is maar s'nachts vriest 't nog.
    nou moppie spreek je snel weer mis je en ik hou van je. je bent echt 'n kanjer xxxxx mama

  • 22 Maart 2011 - 12:55

    Ineke:

    Hoi Inge,wat heb je toch een super leven het lijkt me ook echt grandioos was ik nog maar jong(zucht)en wat een mooie fotos van die schildpadden.super leuk dat ze je uit nodigen om naar hun toe te komen kan je geen goed woordje doen zodat jullie mam en ik mee kunnen ha ha.ik wens je nog heel veel plezier en kijk uit naar het volgende verslag.heel veel plezier als Hilde over een paar dagen bij je is maar dat zal jullie wel lukken denk ik.
    Een dikke knuffel van ons en tot het volgende verslag xxx xxx

  • 22 Maart 2011 - 13:53

    Astrid:

    Hey meiske

    Tjee dat wil ik oooook!!!!!!!!!!!!! nu ben ik echt jaloers op jou. Wat maakte toch veel gave dingen mee daar! Leuk dat je al die mensen leerd kennen. goed voor de taal zou niks voor mij zijn haha. Nou heel heel heel veel plezier met Hilde daar !( Hilde als jij dit leest ook heel veel plezier en geef haar maar een dikke kus van ons)

    Groetjes en tot de volgende keer XXX Astrid

  • 22 Maart 2011 - 16:16

    Je Zusje:

    hee zussie,
    wat een leuke foto's zeg, en die schildpadden ook gaaf!
    wel heel lief idd van dat stelletje die je uitgenodigd hebben om naar hun toe te gaan, ik wil dan wel met je mee daarheen hoor? hahaha
    nou geniet er nog een beetje van daar.
    ik begin al een beetje met aftellen.
    dikke kus.
    xxxxxxxxxxxx

  • 22 Maart 2011 - 18:10

    Anke:

    Heey Nichtje,

    Dat klinkt goed allemaal.
    Ik ben toch wel jaloers hoor, al die mooie landen die je gewoon tijdens of tussen je werk door hebt gezien.
    Wat kei goed van jou dat je gewoon in de zee duikt tussen die grote beesten, vette foto's!

    Ik wacht op je volgende verhaal.

    Dikke Kus.. Anke

  • 23 Maart 2011 - 09:34

    Ina:

    Hoi Inge,

    Dit is toch de beste keuze om te gaan doen, werken op een cruiseschip:
    Veel zien, veel leuke mensen leren kennen, veel lachen, genieten van het luxe leventje en (hmm) natuurlijk veel werken! Ik geniet elke keer van je leuke stukjes en natuurlijk van de foto's, om jaloers op te worden.
    Het is wel vreemd om te zien dat jij tussen de schildpadden zwemt en allerlei beesten eten voert terwijl je hier al een straatje om loopt als je een klein hondje ziet aankomen.
    Geniet van je verdere reis en ik kijk uit naar je volgende verslag.
    Dikke kus ...

  • 24 Maart 2011 - 07:51

    Krissy:

    heey inge,

    daar ben ik weer toch even kijken wat mijn nicht allemaal weer beleeft super gaaf die schildpadden ik zou dat ook wel willen ik ben nu op school we mogen vrij computeren, nou nog heel veel plezier en binnen kort met hilde:D.
    xxxx tot snel

  • 25 Maart 2011 - 12:20

    Karin Vincent:

    Ha Inge , geweldig dat het je zo goed gaat. Dit is een ervaring waar je je hele leven plezier van zult hebben.Hard werkenmaar ook heel veel leuke dingen meemaken.Wat ben je er wererldwijs van geworden.Ook nog alles eten zelfs vis haha.Geniet er nog van de komende maanden.Liefs Karinxxx

  • 26 Maart 2011 - 14:24

    PAPA:

    Hey Inge dat lijkt me echt geweldig dat zwemmen met die schildpadden hardstikke mooi wat een leven heb jij nu, je straalt helemaal op alle fotos en dat gun ik je natuurlijk van harte genieten he. gr pap.

  • 27 Maart 2011 - 18:21

    Wilma:

    He mop.
    Wat n prachtige fotos heb je telkens weer. Super die schildpadden. Ja en Inge en beesten dat is nie zo n goeie combie maar dat weet iedereen wel. Op de fotos zie je er goed uit ook al slaap je soms wat weinig maar ach wat maakt t uit. Toch? En wat leuk dat je t zo goed kon vinden met die mensen uit amerika, zo zie je maae weer dat t niet allemaal rare snuiters zijn. Veel plezier als Hilde straks komt en maak er maar n dolle boel van, Liefs en n dikke knuffel.

  • 28 Maart 2011 - 17:00

    Wendy:

    hey Inge,

    Ik zie je dat je weer super week hebt gehad, en vooral het zwemmen met schilpadden!!
    Zou ik ook wel willen maar ja geen tijd moet gewoon werken.

    Geniet ervan meiske

    groetjes Mario,Wendy en een dikke kus van Kim XXX

  • 29 Maart 2011 - 11:50

    Krissy:

    heey inge,
    nog 4 daagjes voor hilde komt heel veel plezier,
    ik ben zondag op de trampoline gevallen en nu heb ik spieren\banden gescheurd loop nu op krukken:( dat is wel iets minder maar op school gaat het ook heel goed en krijg bijna mijn 2de rapport hopelijk vind je het daar nog steeds leuk en heb je het goed naar je zin. XXX krissy:D

  • 31 Maart 2011 - 14:17

    Kleine Wendy:

    heey inge,
    alles goed ???
    aaan die foto's te zien heb je het er naar je zin.
    die leguanen daar zou rick wel tussen willen kruipen.
    hier gaat ook alles zijn gangetje
    ondertussen al weer bijna een halfjaar met rico:D.
    naja veel plezier nog en tot over 5 maandjes ongeveer:D

    xxx wendy en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: