het duurde even maar daar ben ik weer.... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu het duurde even maar daar ben ik weer.... - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

het duurde even maar daar ben ik weer....

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

23 Juli 2011 | Turkije, Istanbul

Hey allemaal..

Daar ben ik dan weer..
Ik heb een verslagje over geslagen dus jullie krijgen er deze keer 2 in 1 haha..

De 1e van de 2 was weer erg interresant..Haha..
Ik had een halve dag vrij in santorini vanaf smorgens maar ik was in portmanning..
Dat betekend dat je niet van boord af mag..
Er moeten namelijk altijd een bepaald aantal mensen aan boord blijven..
Dus besloot ik na het werk lekker een massage te hebben..
En daarna heb ik mijn haren geknipt en geverft...
Toen ik eindelijk klaar was bij de kapper heb ik lekker een filmpje gekeken..
En een keertje een beetje optijd naar bed geweest..

Toen had ik een hele dag vrij in istanbul..
Ik ben met jana, stacey en yumi naar de eyesofia gegaan..
Dat is zo'n historische kasteel...
Was best wel mooi...
Maar daarna had ik wel genoeg geschiedenis gezien..
Toen hebbe we even gewinkelt..
Lekker uitgebreid uiteten gegaan..
3 uur aan tafel gezeten met een wijntje erbij...
Daarna zijn we naar een loungbar gegaan..
Spelletjes gespeelt en waterpijp gerookt..
Super lang gezeten was echt relaxed...

Toen had ik nog een halve dag vrij in napels..
Daar ben ik met ernesto en stacey naar het vliegveld gegaan..
Want ernesto gaat naar een nieuw schip..
En stacey mijn kamergenootje en hij hebben een relatie..
Dus dat was echt moeilijk voor haar...
Dusja ik moest haar steunen..
Maar ik vond het ook echt rot...
Dusja ik natuurlijk ook weer janke haha..
Toen we terug kwamen moesten we gaan werken..
En ik had mooi geregeld dat er na t werk een bosje bloemen en een flesje wijn in onze kamer stond...
Dat vond ze echt zo lief.. Haha..
Ik ben ook gewoon heel lief..
Dat heb ik vast van mijn moeder... ;-) Verder stappen Niet echt veel..
De ene avond in de crewbar was zo saai dus was ik niet zo lang gebleven...
Toen hadde wij de laatste dag nog afscheids feestje van ernesto en yumi..
Was wel een hele gezellige avond geweest...

De afgelopen cruise was erg rustig haha...

ik was eerst een halve dag vrij in sisilie..
Lekker uitgeslapen voor lunch gegaan en toen nog door wat winkeltjes heen gelopen maar ze hadden niet echt iets..
Dat was mijn eerste halve dag alweer haha..

Toen had ik een halve dag vrij in mikanos...
Ik was savonds op stap gegaan en zou smorgens gaan winkelen...
Maar ik lag om 5 uur in mun bedje dus ik hoorde natuurlijk mijn wekker niet om 8 uur smorgens haha...
Die meide mij allemaal bellen ik hoorde de telefoon niet eens...
Ik lag in een diepe coma haha...
Toen stacey om 1 uur voor Lunch de kamer in kwam maakte ze mij wakker..
Maar da was een hele opgavenn..
Ik hoorde niks..
Dus die heeft mij wakker ligge schudde haha...
Dusja toen nog even gerelaxed en whop weer tijd om te werken haha..

Mijn hele dag vrij was in santorini...
Ik was met ruby van boord gegaan om te winkelen voor onze verjaardag..
Ze had alleen maar een halve dag vrij...
Wij smorgens om 9 uur van boord af met een flinke k
ater haha...En ja ik ben geslaagd... Ben zo blij met mijn nieuwe schoenen en mijn nieuwe jurkje kan niet wachten om het aan te doen op our sweet 23 party haha...
Toen we geslaagd waren zijn we lekker op het terras aan de wijn gegaan...
Toen moest ruby weer gaan werken en ik had met oscar ergens afgesproken...
Toen ben ik met hem nog even rond gelopen en hebben we uitgebreid zitten lunchen...

In rhodos ben ik met stacey nog van boord gegaan om te lunchen...
Man ik voelde me zooo ziek daarna veelste veel gegeten haha...

En in kussadasi ben ik weer gaan lunchen op mijn vatse plekje altijd lekker...

Nou embarkation day zit er weer op voor de komende cruise...
Nog maar 1 embarkday te gaan.. :)Begint nu echt op te schieten..
kan niet wachten heb echt zin om naar huis te komen...
En ook zeker om naar alaska te gaan...
Van de andere kant is het ook raar om hier weg te gaan..
Sommige mensen waar je heel close mee bent geworden zie je misschien wel nooit meer terug..
De luxe van mijn leventje hier..
De drukte.. Altijd haasten..Altijd mensen om je heen...
Ik ga het zeker weten wel heel erg missen...
Is echt een dubbel gevoel..
De kans is dus ook groot dat ik weer terug ga..
Ik weet dat sommige mensen daar niet blij mee zullen zijn..
Maar ik denk dat iedereen weet en kan begrijpen dat ik het nu nog kan doen..
Maar dat zulle we nog wel even afwachten...
er staad nog niks vast..
Eerst eens even kijken wat er met mij en fran gaat gebeuren na mijn bezoekje aan alaska...

Een hele dikke kus
En een knuffel,Inge....

  • 23 Juli 2011 - 10:01

    Ellis:

    Hoi inge, alvast n heel fijne verjaardag en party!! Geniet nog ff van die laatste dagen! En denk niette veel aan wat je misschien gaat doen maar geniet van de dag en je ziet wel hoe het allemaal gaat lopen. Volg je hart!! Wijze woorden van je tante haha we zien je wel net voor je weer naar Alaska gaat. Doei xxxx groetjes van Ellis' en de rest van de familie.

  • 23 Juli 2011 - 10:17

    Ina:

    Inge, vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er maar een heel gezellige dag van!! Ik zie op de foto's dat je dezelfde haarkleur hebt als ik, het enige verschil is dat die van jou uit een potje komt. Je bent al aan het denken om toch weer terug te gaan op het cruiseschip, ja, je bent verwent met al dat reizen over de wereld en dan is Lieshout
    toch wel erg klein. Maar ga eerst maar eens naar Alaska (ook leuk) en daarna kun je beslissen wat je verder gaat doen.
    Meisje, geniet nog van de laatste weekjes en ik hoor wel van je...
    Kus kus, Ina

  • 23 Juli 2011 - 12:12

    Lydia:

    hoi Inge,alvast van harte gefeliciteerd.Zet t schip maar op z"n kop!!!Feesten,je word tenslotte maar een keer 23!!!En waarschijnlijk zit je op je verjaardag ook maar een keer op z"n boot!!!Geniet verder nog even van je mooi avontuur.Hoor of zie je nog wel.Groetjes en n dikke kus.

  • 23 Juli 2011 - 13:55

    Familie Steenbakkers:

    Hoi globetrotter,
    fijne verjaardag en eindelijk tot gauw.
    xxx van ons allemaal.

  • 23 Juli 2011 - 19:01

    Andi:

    Hey inge t einde is in zicht !!!
    Wij zien je gauw weer !
    Geniet nog van de laatste weekjes t is zo 8 augustus !! knuffel tante andi en ome toon natuurlijk ! xxxxx

  • 23 Juli 2011 - 19:48

    Astrid:

    Ha die inge

    Jaja nog even en je bent weer in ons kikkerlandje haha!!! Het is hier zomer en ik zit gewoon met een shirt met lange mouwen en daar nog wat over en ook nog er onder!! Dussssssss geniet nog maar even extra van dat lekkere weer daar! Het is hier erg stil nu iedereen op vakantie is.Davy is nu een weekje met zijn vriendje mee op vakantie we bellen iedere dag even maar het is wel erg stil zonder hem. Maar hij heeft het super leuk daar en daar gaat het om. Nog een paar daagjes en dan is het alweer jou verjaardag. Kan je je nieuwe schoenen aan. Maak er een leuke dag van en laat je maar lekker verwennen daar. Nou meid nog even en dan kunnen we je weer zien hihi. Da buurt toch wel wa handiger!! Groetjes en een dikke kus van ons allemaal

  • 25 Juli 2011 - 17:57

    Ineke:

    Hoi Inge nog eventjes en je bent weer op nederlandse bodum dat zal wel weer wennen zijn voor je maar het is natuurlijk ook leuk om weer even gezellig thuis te zijn om jullie pap en mam,Sanne en Tim weer te zien en al je vrienden want je zal wel veel te vertellen hebben,ik kan nu zeggen tot gauw groetjes Ineke en Henk

  • 26 Juli 2011 - 18:36

    Bernadette:

    ha,die Inge,eindelijk weer een berichtje van ons. nog 'n paar weekjes en het zit erop.geniet er nog lekker van.alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.we kijken uit naar je thuiskomst,benieuwd naar al die sterke verhalen.groetjes ,kusjes van ons allemaal(van Maarten weetik het niet,het laatste).bernadette

  • 01 Augustus 2011 - 10:05

    Ellis:

    koffer al ingepakt??
    Je moet zeker de helft weer achter laten hahaha
    wanneer ga je van de boot??

  • 02 Augustus 2011 - 18:49

    Andi:

    NOG 6 NACHTJES SLAPEN !!!!! en dan VIVA HOLLANDIA !! xxx theun kan je naam al zeggen ( als hij wil )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: