nog 5 cruisen te gaan.... - Reisverslag uit Rome, Italië van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu nog 5 cruisen te gaan.... - Reisverslag uit Rome, Italië van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

nog 5 cruisen te gaan....

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 Juni 2011 | Italië, Rome

hey allemaal,

daar ben ik dan weer..

deze cruise heb ik niet zo heel veel fotos gemaakt...
want heb eigelijk niet heel veel gedaan haha..
maar wat ik gedaan heb was geweldig...

mijn hele dag vrij was in athene..
hier ben ik de hele dag weze winkele met stacey mijn kamergenootje..
was vergete foto's te maken want ik had het veel te druk haha..

toen had ik istanbul ochtend vrij die heb ik slapend doorgebracht..
ter voorbereiding voor snachts haha..
wat we gingen doen was nog niet zeker..
maar ik zou met jana en stacey opstap gaan..
toen ik afgewerkt was ging mijn telefoon en dat was zo'n turkse hoge pief..
die vroeg wat ik ging doen..
toen nodigde hij mij uit om mee naar reina te gaan..
hij zei dat ik mijn vriendinne mee kon nemen..
dusja dat gingen we doen..
nou de reina is 1 van de luxte clubs van istanbul..
waar je voor 1 pilsje 25 euo betaald..
maar wat had talon nou gedaan..
wij waren vip's komen wij daar aan hoeven we niet eens in de rij..
beveiliging brach ons naar onze tafel waar de champagne en flesse drank op ons stonden te wachten..
toen kregen we ook nog onze eigen persoonlijke butler..
die ons de hele avond heeft verzorgt..van vers fruit tot drank, sigarette..
alles wat we wilde..
ik voelde mezelf net een prinses haha..
op het gegeven moment zei ik tege chris, zulle wij anders een fles drank kopen..
want we hadde nog geen cent betaald en we hadde al weet ik hoeveel flesse drank op.. haha..
dus chris vraagt zo aan die butler hoeveel een fles vodka kost.. 500 euro.. wanne gek zeg..
dus talon hoort da en die zegt.. moette jullie nog meer??
maak je maar nie druk dat regel ik wel.. man.. hahaha..
wat een avond..
aan het einde van de avond brachten zijn vriende ons terug naar het schip..
ik en stacey waren meteen maar gaan ontbijten..
het was toch al 7 uur smorgens haha..

de volgende dag had ik weer een halve dag vrij.. die had ik weer hard nodig om te slapen..

en toen had ik weer een halve dag in kusadasi..
daar ben ik naar het restaurantje gegaan waar ik steeds ga eten..
lekker geluncht en toen weer aan het werk...

verder..
ik ben echt zoooo blij..
ik heb een vliegticket naar alaska geboekt..
ik kom 8 augustus thuis en de 18e vlieg ik naar alaska..
2 weken op cruise als gast.. kan haast niet wachten..
ik ga daar heen om fran te zien..
en natuurlijk de walvissen ijsbergen ijsberen ect....
kijk er echt naar uit.. lijkt me echt super gaaf om te zien...

nou tot snel allemaal..
nog 5 verslagen geloof ik en dan ben ik al weer thuis...

dikke kus....
inge

  • 17 Juni 2011 - 21:40

    Sanne :

    lief zussie.
    nou ik heb je verhaaltje gelezen en natuurlijk je foto's al 20340983 x bekeken ze blijven zo mooi!
    ik ben nog steeds zo trots op je dat je dit gedaan hebt, vindt het alleen erg jammer dat je maar 10 dagen thuis bent en weer vertrekt haha.
    ik kan niet wachten tot in oktober dat ik met je eindelijk met zijn 2tjes naar Sint Maarten ga!!
    wordt zo gaaf.
    eindelijk kan ik je weer knuffelen over 7 weekjes. wat zal dat weer wennen zijn dat jij elke dag weer thuis bent als ik uit school kom en dat we met 5 mensen zijn ipv 4 het is allemaal zo raar in het begin denk ik omdat je gewoon jaar zonder je bent geweest.
    maar ik weet dat het allemaal goed komt en kan niet wachten tot ik echt AL je foto's kan bekijken!!!!!!!!!!!!!
    dikke kus je zus.

  • 18 Juni 2011 - 08:50

    Emmy:

    Doe maar ff stoer zeg!
    In een vip-bar en dan zuipen zonder te betalen! hahahaha
    Wat een leven..

    Geniet er nog ff van!
    xje

  • 18 Juni 2011 - 12:56

    Mama :

    hey schatje ja ik had je avontuur al gehoord op skype echt stoer en ik vind 't kei leuk voor jou dat je naar alaska gaat alleen had ik je wel liever wat langer thuis gehad, maarja kleine meisjes worden groot en zelfstandig. ik hoop alleen dat nederland wel op je eerste plekje blijft staan voor de toekomst. want als ik aan jou verhaal denk over spanje word ik al 'n beetje ziek. maar geniet maar lekker want dit nemen ze je niet meer af, xxxx love you mama

  • 18 Juni 2011 - 18:16

    Andi:

    hey inge wat b leven zeg !!!
    Er zijn ergere dingen in t leven haha .
    geniet er nog van want voor je t weet ben je in NEDERLAND !!xxx andi

  • 19 Juni 2011 - 07:12

    Astrid:

    Hey inga hihi

    Leuk om weer wat foto's te zien! Tja het begint echt op te schieten. Voor je het weet sta je weer in ons kikker landje onder de paraplu. dat stappen is niet normaal hoe duur het daar is. maar ja daar hebben jullie weinig last van gehad volgens mij. Geniet er nog van en tot je vlgende verslag.

    Groetjes x van ons

  • 24 Juni 2011 - 13:46

    Wilma:

    He mop, Ja t schiet op nu. Wij eerst allemaal op vakantie en als we terug zijn dan is t nog maar ff en dan ben je er weer. Jeetje was dat wodka met goud erin. Wat n mensen dat je daar zoveel voor moet betalen, er zullen maar weinig mensen dronken worden zo. Dikke knuf en tot gauw. Kus Wil

  • 24 Juni 2011 - 14:42

    Ina:

    't was heel leuk weer is met je te praten, het leek net of dat je naast me stond. Ik vind het fijn te horen dat alles zo goed met je gaat, ik had ook niet anders verwacht. Het is alleen te hopen dat je nog in Nederland kunt wennen na al dat gereis! Misschien zien we elkaar nog na 8 augustus en anders op een later tijdstip. Maandag is de bruiloft en ik heb er ongelooflijk veel zin in, de foto's krijg je nog wel te zien als we elkaar treffen. Heel veel groetjes en nog een geweldige tijd. Geniet ervan!!

    dikke kus, Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: