nog even tot ik jullie een dikke knuffel kan geven - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu nog even tot ik jullie een dikke knuffel kan geven - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

nog even tot ik jullie een dikke knuffel kan geven

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 Juli 2011 | Turkije, Istanbul

hey allemaal,

daar ben ik dan weer...

deze cruise was ik een halve dag vrij in sisilie ..
ik zou gaan winkelen met nicole en dejan..
aangekomen in de 1e winkel raak ik ze natuurlijk kwijt..
na ruim een uur zoeken had ik ze nog niet gevonden..
dus besloot ik maar zelf verder te gaan..
lekker wat boodschappen gedaan en toen terug naar het schip..
daar kwam ik ernesto tege.. dus zijn we nog even lekker gaan lunche ..
ergens in het centrum van messina..

toen mijn hele dag in rhodos..
ik,ruby,stacey & jana waren naar een super groot en gaaf waterpark gegaan..
eerst als een stelletje kinderen van alle glijbanen gegaan.. haha.
toen lekker rond gedobberd op een stroming..
en daarna kwamen de cockails te voorschijn bij the party pool..
was echt een super dag.. en we waren net optijd terug aan boord haha..

daarna had ik weer een halve dag in napels..
ik ruby en jana waren lekker toeristisch naar pompeii gegaan..
was wel mooi om te zien, maar ik heb da na 5 min wel weer gezien..
dan heb ik rondgekenen 3 foto's gemaakt en das wel genoeg haha..
k geef nie zoveel om die geschiedenis dingen haha..

verder ben ik nie heel veel uitgegaan..
we hadden martini avond op dek 6.. das voor crew buiten..
daarna in de crewbar beland.. was wel gezellig geweest..

en de laatste avond was een afscheidsavond heel veel mensen gingen weg :(..
waaronder mijn maatje chris...
de meeste mensen gaan en da heb je meteen al niet meer in de gaten..
sommige mensen blijf je missen..
maarja dat hoort erbij..

ik begin nu wel echt er naar uit te kijken om naar huis te gaan..
ben echt moe.. en heb nooit echt de kans om uit te slapen..
en heb ook echt wel zin om iedereen weer een dikke knuffel te geven..

dan na 10 dagen ga ik lekker op vakanie in alaska..
en als ik daar van terug kom weet ik wat mijn verdere plannen zijn..
terug naar een schip, thuis werken of weet ik wat... haha..
we zulle zien hoe de wind draait..
op dit moment is alles mogelijk...

besos xxx
inge

  • 01 Juli 2011 - 20:40

    Ellis:

    nog ff volhouden!
    10 dagen weer ff lieshout verkennen en dan op naar het volgende avontuur :-)

  • 01 Juli 2011 - 21:01

    Annegeert En Deborah:

    Inderdaad Inge, het wordt nu tijd dat je eens gaat werken; haha.
    Maar we zullen blij zijn om je weer te zien. Nog maar een paar weken !
    Dikke kus van ons allemaal.

  • 02 Juli 2011 - 05:37

    Andi:

    he moppie nog n maandje en dan ben je er weer!! De tijd is omgevlogen , dus die laatste maand ook ! maak er n mooi eind van en bedenk maar zo : Herrineringen zijn van onschatbare waarde die nemen ze je nooit meer af ! tot gauw xxx tante andi x

  • 02 Juli 2011 - 08:10

    Mama:

    hey schatje!!!!

    het is net of de tijd nu sneller gaat maandag over 5 weken ben je er weer kan haast niet wachten om je vast te houden en samen te lachen maar eerst te huilen van blijdschap. wat zal dat wennen zijn voor je geen cocktailbar ( haha)
    en gewoon eten wat de pot schaft. al mag je denk ik wel kiezen waar je zin in hebt.
    ik tel de dagen af tot 't zover is ook in sukosan, denk ik hou van je kanjer en tot zo op skype.
    dikke kussss mama

  • 02 Juli 2011 - 11:20

    Astrid:

    Hey Mupke

    Het Aftellen is begonnen!! Maar je doet daar nog steeds leuke dingen!! Dus het ziet er voor ons uit als of je gewoon een hele lange vakantie hebt(Maar we weten dat er ook gewerkt moet worden) Ben ook heel benieuwd hoe je het hier weer gaat vinden hihi. Nou meid nog even werken en dan zien we elkaar weer!!!!

    Groetjes en xxx van ons allemaal

  • 04 Juli 2011 - 16:55

    Ineke:

    Hoi Inge,het begint nu wel echt op te schieten dat je weer naar huis komt,ik kan me voorstellen dat je er nu steeds meer naar uit kijkt,al is het maar van korte duur want je vertrekt weer snel naar Alaska om fijn bij je schatje te zijn daar zal je ook wel erg naar uitkijken.ik wens je nog veel plezier en nu kan ik zeggen gauw tot ziens en een dikke knuffel van Henk en mij xx

  • 04 Juli 2011 - 19:46

    Mario,Wendy,Kim:

    Hey Mupke,
    Nog een paar weken en dan ben je weer thuis, de tijd is toch wel vlug gegaan.
    Maar geniet nog van de laatste weken

    groetjes Mario,Wendy en n dikke X van Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 133022

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: