foto`s - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu foto`s - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

foto`s

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

01 December 2010 | Barbados, Bridgetown

hey allemaal ,
bedankt voor jullie lieve berichtjes.. heb vandaag dagje vrij gehad en ben de hele dag op t strand geweest.. beetje zonne, cocktailtje drinken en jetskien.. echt bgelachen.
ik ga nu foto,s oploaden, hopelijk gaat het lukken..

dikke x

  • 02 December 2010 - 02:05

    Broertje:

    Hee inge, haha zo te zien is het mislukt met de foto's ben blij dat het zo goed met je gaat nog even haha en dan ben je weer thuis haha!! Bijna het nieuwe jaar in hier kunnen we ook (jet)skien haha de sneeuw en de kou beginnen ons landje iig goed bezig te houden haha met voorspellingen van -9 vrijdag lekker he haha!! Groetjes tim.

  • 02 December 2010 - 09:38

    Sarah:

    Hey Inge, jammer, geen foto,s te zien ha... Hoe ist met je? Hoop dat je het naar je zin hebt!! Lekker weer zeker! Tis hier echt steenkoud en veel sneeuw. Wordt weer strenge winter denk ik..Nou misschien lukt het nog om je foto,s erop te krijgen.. Veel plezier doei doei. X Sarah, groetjes van de Steenbakkertjes..

  • 02 December 2010 - 10:22

    Astrid En De Rest:

    Hey Inge

    Nog bedankt voor je telefoontje!! We waren even overdonderd daar hadden we niet op gerekend haha. Het klinkt allemaal niet verkeerd wat je daar allemaal ziet en een dagje strand is fijner dan met een dikke jas en das en snowboots naar buiten brrrrr. dus daar moet je dan ook maar dubbel van genieten daar!!! Hopelijk lukt het binnekort wel de foto's op de site te zetten? dat zou wel leuk zijn. Hier is het verder allemaal goed. de kids zitten al weer in spanning te wachten op pakjesavond. Ze geloven allemaal in kadootjes dan. hopelijk vindt jij ook wat in jou schoen maak er daar ook iets leuks van!!

    Groetjes en een dikke kus uit het besneeuwde lieshout

  • 02 December 2010 - 11:18

    Andi:

    Hoi inge met wat fantasie weet ik hoe t er daar uitziet. Altijd zonniger en warmer dan hier !! we hebben dit jaar een witte surprise i.p.v. witte kerst !! haha . ijzige knuffel en witte kusjes voor jou ! Dat is daar zo gesmolten!!! gr andi xxx

  • 02 December 2010 - 13:21

    Richelle:

    Hej schat,,

    Het klinkt echt heerlijk! ik ben jaloers. Hier zijn we aan het bevriezen. Ik had gister echt 6 bevroren vingers. Ik had meteen besloten een auto te gaan kopen, dus die komt er binnen nu en een week.
    Ik vind het echt super fijn te horen dat je zo geniet. Ik mis je.

    kus

  • 02 December 2010 - 20:32

    Mama:

    hey moppie, ik vind het nog steeds raar om alleen via sms, telefoon en deze site contact met jou te hebben.
    ik heb je nu al niet meer gezien vanaf 4 weken terug en daar kan ik niet zo goed tegen, want ik kan het beste beoordelen hoe 't met je gaat als ik je aan kan kijken. ik weet dat 't nog even duurt voor dat dat lukt, maar ik hoop dat je weet dat we veel aan je denken en ik veel over je praat, teveel volgens tim en sanne, maar zo voel ik je toch een beetje dichterbij me, al is dat voor anderen misschien niet altijd even leuk omdat 't lijkt of dat jij het enige bent waar ik aan denk. ( dat is ook vaak ) ik hoop dat je pakje snel aankomt en deze week gaat er iets op de post voor voor kerst dat moet net gaan. blijf jij intussen maar genieten van je grote avontuur en van al dat moois en die lekkere coctails enz, enz. jammer dat de foto's nog niet te zien zijn hopenlijk tot snel
    'n hele dikke knuffel en heel veel liefs en xxx mama

  • 03 December 2010 - 09:29

    Daan:

    Gaaf zeg die foto's!!! Hier ligt sneeuw, jee wat n verschil.....X

  • 03 December 2010 - 19:07

    Sanne:

    hahahaha die foto met justin bieber ik dacht dat die echt was denk al beetje raar dat inge dat niet tegen mij gezegd heeft haahaha.
    xxxxx
    mis je

  • 04 December 2010 - 17:32

    Davy:

    hoi inge

    wat heb je leuke fotos gemaakt .
    vind je het leuk op het cruiseschip. ik mis je erg .morgen is het pakjesavond.
    met mij verjaardag heb ik een nintendo dsi xl gekregen.en met het geld heb ik een krosfiets gekocht. en er zit al een dak op ons huis. veel plezier op het cruiseschip.

    groetjes en een dikke kus van davy

  • 06 December 2010 - 13:35

    Simone:

    Hele leuke foto's inge! Ik hoor dat het daar allemaal goed gaat, gelukkig. Sanne houd ons goed op de hoogte haha.

    xxxxxx

  • 06 December 2010 - 16:24

    Tessa:

    HEEE INGE ECHT SUPER LEUK DAT JE BELDE AAAAAAAAAAAAAAAAH :D :D :D :D :D :D :D
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    TESSA :)

  • 06 December 2010 - 19:39

    Sarah:

    Ja ja, toch gelukt met de foto,s.. ha..Leuk! X

  • 09 December 2010 - 13:53

    Ineke Spijkers:

    Hoi Inge,eindelijk tijd genomen om even op je site te kijken.Ik hoor van jullie mam dat je het heel goed maakt en dat je overal komt,super voor je ik wens je nog heel veel plezier en geniet er lekker van,ook wens ik je alvast een heel gelukkig nieuwjaar en een dikke knuffel van henk en Mij doeiiiiiiiii xxxxxxxxx

  • 11 December 2010 - 07:05

    Loon:

    hi meissie!

    Nou ik zie het al! Inge je zit op je plekkie!Geniet, geniet, geniet!
    Zoals je weet zitten wij meer op het werk dan thuis op het moment! maar nog even volhouden en dan is het al weer kerst! Wat gaat de tijd snel he!
    mmmm botox??? Wat gaan we allemaal doen op die boot jo?
    ik ga zo weer aan t werk in de regen en het donker....geniet jij maar lekker van de zon en je coctail en van alle mooie dingen die je ziet en mee maakt daar!
    x

  • 16 December 2010 - 21:49

    Mayke:

    ik word jarloers als ik naar de foto's kijk;)
    fijne dagen daar volgende week en tot het volgend berichtje..Liefs Mayke

  • 21 December 2010 - 14:50

    Laury:

    Heeey Inge!

    Ik hoorde van Arie dat je een site hebt!
    Dus ik gegoogled en gevonden!

    Jeetje, gaaf zeg. Erg leuke foto's en mooie verslagen!

    Het ga je goed, mooie salon ook!

    Succes ermee!
    En alvast goede jaarwisseling, op het schip of thuis..?

    Groetjes Laury

  • 22 December 2010 - 15:57

    MAMA:

    HEY MOPPIE!!!!!!
    bijna kerst maar wel een rare kerst.
    ook al weet ik dat jij het super naar je zin hebt voor mij voelt kerst niet compleet zonder jou. hopenlijk ga jij daar superleuke feestdagen tegemoet,
    ik zal wel aan je denken, kersmis in de zon [echt raar] en wij in de sneeuw en de kou. ik hoop dat je pakketje er snel is dan heb je toch nog 'n kerstpakketje ik sprrek je gauw weer en anders smsen we wel een hele dikke knuffel van mij voor jou werk ze, en fijne kerstdagen
    xxxx mama

  • 22 December 2010 - 21:19

    Astrid En De Rest:

    Hoi Hoi

    Nog even een berichtje voor jou. Ik hoor van jullie mam dat het nu echt druk is. Je vertelde het al over de telefoon dat er veel nieuwe gasten kwamen dus jij komt je tijd wel door daar hihi. wij hier ook ik moet nu op pad voor ons huis tegels uitzoeken trap, glas in lood, sanitare enz.. dat valt best tegen allemaal maar ja het moet anders komt het nooit af. Het wordt best wel mooi vinden we zelf. Ben benieuwd hoe jij het vindt als jij naar huis komt wonen wij er in als het goed is. Nou wij wensen jou hele fijne kerstdagen en hopelijk krijg je ook een lekker kerstdiner? en natuurlijk een hele fijne jaarwisseling daar dat zal best wel heel bijzonder worden.
    Heel veel lieve groetjes uit ons witte wonderlandje xxx en een dikke knuffel van ons allemaal

  • 24 December 2010 - 08:15

    Sarah:

    He Inge, hoe gaat ie? Ik hoop goed. We hebben hier zeker een witte kerst, er ligt echt een superdikke pak sneeuw en het houdt maar nie op.. We willen je fijne feesdagen wensen en een fijne jaarwisseling, en al het goeds voor 2011!!!! Heel veel groetjes Sarah en Wilco x

  • 25 December 2010 - 16:32

    Hans Ellis Tessa Bob:

    hoi Inge,

    We wenswn je een fijne kerst!
    Voor jou geen witte maar 'n golvende kerst op zee!!
    Waar ben je nu?
    En met oudjaar ben je dan op zee of ergens op een tropisch eiland.
    We drinken er 'n borrel op hier in Oostenrijk samen met opa en oma!
    Proost! jij een cocktail en wij een glühwein!! :-)
    Leuk dat jij pas belde, echt leuk om je even te horen!!

    Groetjes fam en opa en oma xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 133077

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: