happy new year!! - Reisverslag uit Colón, Panama van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu happy new year!! - Reisverslag uit Colón, Panama van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

happy new year!!

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Januari 2011 | Panama, Colón

hey moppies!!

het is alweer 2011!! ik wwens jullie allemaal veel geluk, gezondheid, liefde en net zo veel plezier als ik..
mijn laatste verhaaltje is noG niet zo lang geleden, maar ondertussen heb ik alweer een boel meegemaakt.. haha..

kerst was raar, zat en vermoeiend.. haha !! weinig slaap en veel alcohol.. ik zal de foto's er zometeen bij zetten,,
..
toen had ik vrij in mexico.. en daar heb ik iets gedaan wat ik al zooo lang wil.. ik heb een tattoo.. ik ben er echt zo blij mee.. en het betekend echt heel veel voor me.. jullie weten vast wel wat de gedachte erachter is.. en ik ben hier ver weg van iedereen.. om alles achter me te laten en met een nieuwe start te beginnen.. dus besloot ik het hier te doen.. en dat zal me voor altijd aan deze ongelooflijke mooie ervaring herrinneren. :)..

nieuwjaar.. pff dat was een vreemd iets.. ik miste iedereen echt heel erg had zo graag iedereen een dikke knuffel gegeven.. maar ik en wat vrienden beslote er een feest van te maken! we zijn met de countdown naar t gaste gedeelte gegaan.. vuurwerk is te gevaarlijk dus ze hadden ijs-sculpturen.. daarna 1 groot feest in de crewbar... echt k kan niet uitleggen hoe dat hier is.. dat moet je gewoon meemaken.. maar dat is met alles zo.. alles is zo anders.. tis gewoon 9 maanden lang 1 groot feest.. haha..

vandaag moeste we gewoon om kwart voor 8 werke terwijl ik om half 6 in bed lag om kwart voor 7 moest ik er weer uit.. ben kapot vandaag.. dus nu paar dage optijd naar bed.. dat ga ik iig proberen.. haha..

veel plezier met het kijken van mijn foto's..

dikke x en tot snel..

  • 02 Januari 2011 - 08:44

    Ellis:

    Hoi Inge,

    Wij wensen jou ook een super 2011!
    Gisteravond zijn wij thuisgekomen uit Oostenrijk en wij hebben een leuke vakantie gehad maar die vakantie van ons duurde maar 1 week :-( Dat is net wat anders dan 9 maanden. Als ik jou belevenissen zo lees dan lijkt het wel of jij 9 maanden vakantie hebt en tussendoor ff werkt! Goed te horen dat je het zo goed naar je zin hebt. Nog veel plezier!!
    Ellis en fam.

  • 02 Januari 2011 - 09:35

    Sarah:

    Hey Inge, gelukkig nieuwjaar!!! Gaaf dat je een tattoo hebt laten zetten. Wat voor iets en waar? Ben benieuwd. Maak er maar een foto van, dan kunnen we um zien.. Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Groetjes Sarah x

  • 02 Januari 2011 - 11:26

    Mama:

    een heel gelukkig nieuwjaar moppie hopenlijk word het 'n jaar met daarin alles waar je zo op hoopt.
    maar ik weet uit de grond van mijn hart dat dat wel goed zit. jij komt er wel kanjer.
    het was voor ons ook 'n hele rare tijd kerst en nieuwjaar zonder 't belangrijkste in je leven, ons complete gezinnetje. dat viel me echt zwaar, maar 't was toch nog wel gezellig geworden.
    ik was wel blij dat we elkaar gesproken hadden en geprobeert te skypen , maar dat was te druk op de sateliet je leek wel een robot haha.
    nu wacht ik weer op je foto's en morgen spreek ik je weer als je op colombia bent en dan is 't beeld en 't geluid weer goed . heel veel dikke knuffels van ons allemaal xxxx mama.

  • 02 Januari 2011 - 15:23

    Lydia:

    Hoi Inge,
    De beste wensen voor 2011!!!
    Met veel geluk,en liefde!!!
    Zijn wel benieuwt naar je tatoe....
    Volgens mij word er op de boot meer gefeest dan gewerkt!!!??????
    Och als je zo ook je geld kan verdienen... Veel plezier.
    Groetjes Lydia xx

  • 02 Januari 2011 - 15:23

    Lydia:

    Hoi Inge,
    De beste wensen voor 2011!!!
    Met veel geluk,en liefde!!!
    Zijn wel benieuwt naar je tatoe....
    Volgens mij word er op de boot meer gefeest dan gewerkt!!!??????
    Och als je zo ook je geld kan verdienen... Veel plezier.
    Groetjes Lydia xx

  • 02 Januari 2011 - 19:04

    Astrid En De Rest:

    Hey inge voor jou ook een Happy new year!!!!
    Wat een mooie tatoe nu heb je dan eindelijk waar je zo lang op hebt gewacht!!! ja dat zal best anders zijn geweest op het schip dan dat je hier was. Maar zo komen er geen tien jaar toch hihi? het ziet er in iedergeval weer gezellig uit daar!! Nou inge een heel gelukkig nieuwjaar van ons allemaal. xxx en tot de volgende ronde.

  • 02 Januari 2011 - 20:07

    Wilma:

    he mop van ons allemaal nogde allerbeste wensen voor t nieuwe jaar. Dat je reis je nog meer leuks en van alles en nog wat moois mag brengen. Vin je tatoo superrrrrrrrr mooi. Past bij je subtiel. Veel liefs wij gaan morgen met vakantie. Brrrrrrr t is daar koud. Dikke kus Wil

  • 03 Januari 2011 - 09:19

    Ina:

    hoi Inge,
    Ik had willen schrijven;
    een mooi en rustig 2011, maar dat
    rustig gaat bij jou zeker niet lukken! Daarom wens ik je een geweldig, gelukkig, mooi en leerzaam nieuwjaar toe. En lekker feesten hoort er op zo'n boot zeker bij.
    Ik moet je ook nog de groetjes doen van Sabine en Vasileios, die je veel succes wensen met deze reis!
    Groetjes van Max en mij.......

  • 03 Januari 2011 - 12:27

    Joyce John En Kids:

    Ha Inge,

    De beste wensen voor 2011, zie wel aan de verslagen en de foto's dat je je wel vermaakt! Groetjes vanuit het verre Helmond.

  • 04 Januari 2011 - 12:01

    Annegeert:

    Hoi Inge, mijn vorige berichtje is verdwenen, dus nogmaals de beste wensen voor 2011. De tattoo is mooi.
    xxx van ons allemaal.

  • 05 Januari 2011 - 16:52

    Daantje:

    Mega gave tattoe Inge.....ik wens jou het aller aller beste in 2011!!!! XXXXXX

  • 11 Januari 2011 - 21:00

    Bernadette:

    beter laat dan nooit,maar niet minder gemeend.Inge een geweldig 2011 toegewenst van ons allemaal,maar dat zal wel lukken als ik de foto's zo zie. ik vind het heel leuk je zo te kunnen volgen met 'de foto's erbij. hier gaat alles weer zijn gangetje de vakantie zit er weer op. groetjes en veel liefs en tot de volgende keer
    Bernadette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 3539
Totaal aantal bezoekers 133164

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: