wat een begin van het nieuwe jaar.. - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu wat een begin van het nieuwe jaar.. - Reisverslag uit Roseau, Dominica van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

wat een begin van het nieuwe jaar..

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 Januari 2011 | Dominica, Roseau

hey allemaal..

daar ben ik dan weer.. het nieuwe jaar is nu 2 weken aan de gang.. en het kan nu al niet meer kapot..
ik heb vorige week wel een paar dagen gehad dat ik jullie allemaal wel echt heel erg miste.. maar dan maak ik weer iets mee en dan is dat ook snel wel weer over..

het nieuwe jaar is begonnen als 1 groot feest.. ik heb wel zoveel gefeest haha.. vd week hadden we met de spa een feest georganiseerd... ibiza summer party.. dresscode: beachwear.. en de feestjes die wij organiseren zijn de beste, drukste, leukste en zatste haha.. ik heb mezelf kapot gelachen.. haha.. stront bezopen kwam ik om half 6 in mijn kamer heb ik mama eve gebeld want bij jullie is het later.. toen ben ik gaan slapen. ik had nog wat extra uren die had ik sochtends genomen zodat ik wat langer kon slapen haha..

toen had ik vrij in st thomas ben ik met germana en haar vrien rui naar t strand gegaan.. daar heb ik een paar uurtjes ligge slapen haha..

en vandaag had ik echt zo'n gave dag gehad.. ik voelde me net of ik in de film van blue lagoon zat haha.. ik en jana zijn smorgens heel vroeg van boord gegaan met het iedee erop uit te gaan.. dus wij met de taxi naar het jungle.. daar rond gelopen en opzoek naar de watervallen en de "whirlpool" dat was onder aan de waterval.. dat bubbelde en was super warm door de hitte van een vulkaan.. zoooo gaaf.. daar zijn we voor een tijdje gebleven en toen zijn we naar een vulkaan gaan kijken.. echt wat een dag.. zo relaxt en ongelooflijk mooi..

ik ga nu de foto's uploaden..
tot snel..
dikke kus en ik mis jullie!!!

  • 14 Januari 2011 - 07:27

    Emmy:

    Whow Inge wat gaaf!
    Maak vooral veel foto's .. want dis is wel echt super-bijzonder!
    Geniet ervan.
    Ik stuur je snel wat nieuwe foto's van Theun

    xje

  • 14 Januari 2011 - 07:35

    Andi:

    Hoi meiske .Leuk dat je gisteren weer belde! en goed om te horen dat je t zo naar je zin hebt .En al heb je soms n moeilijk moment denk dan maar, dat je dat thuis ook kunt hebben en dat t ook weer over gaat !!! Geniet van je droomschip ,het droomweer en nu nog je droomprins!! (haha)xxx liefs je tante

  • 14 Januari 2011 - 07:37

    Andi:

    p.s.mooie foto's .
    Wij zijn NIET jaloers hoor !!!!!!
    xje

  • 14 Januari 2011 - 08:12

    Daantje:

    Nou Inge gelukkig zijn wij niet jaloers hier met dit kloteweer in Nederland ;-(
    Ik vraag me af of jij nog ooit terugkomt, je hebt t zo gaaf daar...

    Leuk om je verhalen te lezen, verheug me alweer op de volgende..

    Kussie van ons

  • 14 Januari 2011 - 09:36

    Mama:

    goeie morgen lieverd.

    ik zou daar ook wel even willen zitten gaaf man!!
    ik ben blij dat we elkaar nu elke dag spreken dan blijf ik echt bij met wat je allemaal meemaakt, ook al lijkt het af en toe te veel om op te noemen want 't lijkt nu net of je alleen maar vrij bent en niet hoeft te werken. maar dat is je van harte gegund. ik ben echt benieuwd naar straks als je terug bent na al die honderden foto's.
    want je kunt ons wel wat laten zien en dat is niet mis. toch vind ik 't nog heel raar dat je zover van huis bent voor zo 'n lange tijd, maar we weten waarvoor je 't doet en dat je 't geweldig naarje zin hebt, spreek je gauw moppie mis je en hou van je, maar dat wist je allang dikke knuffel van mij voor jou xxxxx mama

  • 14 Januari 2011 - 12:12

    Ineke:

    Hoi Inge,als ik je verslag lees denk ik wel dat je het grandioos maakt en zou ik willen dat ik nog jong was om dit allemaal te doen,ik wens je nog heel veel plezier en een hele dikke knuffel van mij,doeiiiiiiiiiiiii gr inekexxxxx

  • 14 Januari 2011 - 12:23

    Jaloers Iemand:

    Nondeju, heet dat tegenwoordig ook al werken! Wat een hondenbaan heb jij zeg. En krijg je daar ook nog voor betaald? Tis niet eerlijk en zo mis ik ook nog mijn BigMac !!!!!
    Maar 't is je gegund hoor, geniet ervan. Mooie foto's trouwens. xxxx

  • 14 Januari 2011 - 16:20

    Richelle:

    Super!!
    Mooie foto's.
    Echt een heerlijk leventje, ik ben jaloers.
    Ik moet echt knallen voor m'n studie :(
    Maarja wel 2 vakanties geboekt. 1 naar de costa del sol en 1 naar IBIZA :).
    Heel veel plezier daar en lekker genieten! dat is het belangrijkste.

    Kus

  • 14 Januari 2011 - 16:36

    Anke:

    Wow! Heel erg mooi leuk en spannend allemaal.
    Veel plezier nichtje!

    Liefs x Anke

  • 14 Januari 2011 - 17:51

    Sarah:

    Hey Inge, echt kei mooie foto,s! Echt skon daar! Ben jaloers... ha ha. Geniet ervan! x Sarah

  • 14 Januari 2011 - 17:55

    Mars (jamaica 2009):

    Oeff.. jij droogt ook lekker mooi op Inge! Sta versteld van je dat je dit avontuur aan het bleven bent. Ben stinkend jaloers op je! Wat je nu allemaal meemaakt neem je de rest van je leven mee.
    Ik heb een credo voor je:
    "Let's make some Memories!"

    Dikke Kus.. en geniet van alles!

    Mars

  • 15 Januari 2011 - 02:08

    Inge Vervoort:

    hey lieverds.. wat een leuke reacties.. ik zie alleen dat niet alle foto's erop staan.. ik was gister terwijl ze aan het uploaden waren naar wat vrienden gegaan en daar heb ik in 40 min tijd een halve fles vdka als shotjes opgezopen pff. ik kan me de laatste keer dat ik zo zat was nie meer herinneren.. tis nu 24 uur later en voel me nog steeds zat.. maar iig ik ben toen terug gegaan om te kijke hoe t met mijn foto's zat en k zal wel ergens verkeerd hebbe gedrukt denk ik kon t allemaal nie meer zien haha.. echt schandalig..
    en mars wat leuk van jou te horen zeg.. hoe heb je mij gevonden?? en hoe is het me jou?? heb je in geen 2 jaar gesproken haha.. x

  • 15 Januari 2011 - 02:09

    Inge Vervoort:

    hey lieverds.. wat een leuke reacties.. ik zie alleen dat niet alle foto's erop staan.. ik was gister terwijl ze aan het uploaden waren naar wat vrienden gegaan en daar heb ik in 40 min tijd een halve fles vdka als shotjes opgezopen pff. ik kan me de laatste keer dat ik zo zat was nie meer herinneren.. tis nu 24 uur later en voel me nog steeds zat.. maar iig ik ben toen terug gegaan om te kijke hoe t met mijn foto's zat en k zal wel ergens verkeerd hebbe gedrukt denk ik kon t allemaal nie meer zien haha.. echt schandalig..
    en mars wat leuk van jou te horen zeg.. hoe heb je mij gevonden?? en hoe is het me jou?? heb je in geen 2 jaar gesproken haha.. x

  • 15 Januari 2011 - 14:05

    Deborah En Koen:

    Hey moppie,
    supergave foto's, Daar hadden wij ook wel graag pootje willen baden godverdomme... Geniet er maar van en vergeet af en toe ook nie te werken. Hou je goed meiz and we love you a lot ;P

  • 16 Januari 2011 - 15:35

    Mars:

    Hey Kanjer niet teveel zuipen meer heh. Straks weet je niks meer als je terugkomt! hahaha. Vind het echt zo stoer van je dat je dit doet! Maak er een feest van Ing.. maar dat kan jij wel, en anders leer je het volgens mij wel van de crew. ;) ..Sja ik heb zo mijn bronnen heh! Als jullie nog eens op vakantie gaan moet je het maar zeggen. Dan boek ik het zelfde hotel :)
    Laat maar veel van je horen. Zo maken wij ook een klein beetje jouw avontuur mee.

    Oja.. mij gaat altijd goed :)

    Kusxx

    liefs
    Mars

  • 16 Januari 2011 - 19:24

    Wendy:

    hey meiske, echt gaaf die foto's zoiets wil je wel elke dag zien.
    Geniet maar lekker van!!

    groetjes Mario,Wendy en een dikke kus van je nichtje Kim X

  • 17 Januari 2011 - 22:39

    Ina:

    dat was een verrassing, ik wist niet wat ik hoorde.In eerste instantie dacht ik dat het een andere Inge was, maar de stem klopte niet. Wat maak jij toch veel mee en dan dat mooie weer!! Trouwens , prachtige foto's. Groetjes en GENIET!!!!

  • 18 Januari 2011 - 08:58

    Mayke:

    sexy foto's hoor;) Ik word heeeel erg jarloers, want ik zit hier in de boeken:(
    geniet er nog van, voor je het weet is het voorbij..

    liefs mayke

  • 18 Januari 2011 - 13:06

    Hallo Inge:

    Hey meisje wat goed dat jij zo'n lange reis maakt GELIJK HEB JE straks komt er een vriend dan kids misschien en dan kom het er niet meer van !Fijn dat je het naar je zin hebt en ik zou zeggen geniet maar meid in nederland kun je nog langenoeg verblijven . Dag Inge groetjes van je mama's Tante Nellie en ome Hans x x x

  • 20 Januari 2011 - 11:38

    Opa En Oma Wette:

    lieve inge

    we hebben naar je site gekeken en naar je mooie foto's.
    we zien en horen dat het heel goed met je gaat. en dat is fijn om te weten.
    geniet er maar lekker van want voor je 't weet ben je weer gewoon in lieshout.

    heel beel liefs en 'n dikke kus
    opa en oma van lieshout.

  • 27 Januari 2011 - 14:01

    Elle:

    hee meissie
    kon je sms maar half lezen dus denk zal maar eens mailen net zo hendig.
    met ons alles goed, onze kiki groeit goed. ze is al ruim 5kg en 58 cm jaja.
    maar ik zie dat jij het goed naar je zin hebt, super mooie foto's. en wat was da nou met die beveiligingsgast? geniet nog maar lkr vrouwke dikke knuffel x van ons

  • 27 Januari 2011 - 18:38

    Astrid En De Rest:

    Hey meiske

    We hebben weer even zitten kwijlen bij jou foto's! Het moet daar vast heel vervelend zijn die hete zon en dan ook nog zulk afschuwlijk uitzicht en dan moet je daar ook nog steeds naar van die feestjes met al die drank baba hier is het pas fijn lekker kou hard werken en veel aardappels eten daar geniet ik pas van. haha flauwe klets he. ik zou wel een paar dagen willen ruilen het ziet er meer uit als vakantie dan werk!!! Groetjes en dikke x van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 133162

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: