nog 1 cruise in de caribean - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu nog 1 cruise in de caribean - Reisverslag uit Bridgetown, Barbados van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

nog 1 cruise in de caribean

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

27 April 2011 | Barbados, Bridgetown

hey lieverts..

daar ben ik dan weer..
nieuwe cruise nieuw verhaal haha..

heb de afgelopen week weer veel leuke dingen gedaan..

ik had mij hele dag vrij in mexico..
daar ben ik samen met becky jana & ernesto een jeep gaan huren en rond het eiland gescheurd.. was echt zo gaaf.. we zijn eerst een natuurpark ingegaan daar zaten crocodillen en nog vanalles meer we hadden niet voor alles tijd maar we wilde naar het restaurantje op t strand om te ontbijten en ik wilde graag naar de crocodillen.. en dat hebben we ook gedaan.. toen we dat gedaan hebben zijn we verder gereden en op naar een bar.. zo zijn we het hele eiland cozumel rondgereden en van bar naar teras gehopt.. was 1 groot feest.. onze jeep was een cabrio.. muziekje aan op de achterbank staan en dansen terwijl we overal rond reden haha.. uiteindelijk zijn we bij de no name bar gestrand en daar hebben we nog een heerlijke cocktail gedronken wat gezwommen.. en dat was alweer het einde van een super dag..

mijn halve dag was in panama.. dar ga ik eigelijk nooit van boord af.. want er is niet veel te beleven.. en die mensen zijn verschrikkelijk.. een beetje zoals in colombia.. je kan daar wel naar de panama kanaal naar die sluizen gaan kijke maar daar heb ik niet zo'n zin in eigelijk haha.. soms is een luie dag ook wel fijn.. uiteindelijk besloten ik en candice toch even aan land te gaan.. we gingen met een taxi naar een winkel centrum.. nou die man ging zijn taxi halen en daar kwam het aan horr.. da ding viel zowat uitelkaar.. en candcie is zo recht voor zijn raap haha.. die zegt tege die man: ik denk niet dat die taxi straatwaardig is.. da verrotte ding valt bijna uitelkaar haha.. nee die man zei dat het het heel goed deed.. dus wij in die taxi opweg naar het centrum.. leek wel een vliegtuig dat geluid dat t maakte.. bij elke bocht hoorde je alles kraken haha.. toen stopte hij ineens zegt hij.. moet eve wat lucht in mun banden doen.. hij zet da slangetje aan zun band en hoppaa klap band haha.. candice doet die deur open en die zegt: ik zei toch dat die auto kapot was haha.. die man.. ik denk dat jullie een andere taxi moeten nemen.. haha.. alsof wij dat niet snappen.. nou dat winkel centrum was ook niks waard.. bijna naar europa kan ik weer n keertje goed winkelen haha..

verder ben ik echt veel opstap gegaan.. candice en ik hadde heel wat in te halen.. was ook super leuk geweest.. drank spelletjes.. dansen.. en een hoop geouwehoer haha..

verder heb ik nog niks spannends te vertellen.. k zal de foto's nu oploaden.. en dan moet ik er weer vandoor..

volgende week mijn laatste verhaaltje vauit de caribean alweer..
tot snel!!
hou van jullie!!
dikke x

  • 27 April 2011 - 07:02

    Mama:

    hey moppie wat ben ik toch elke keer blij als ik je weer zie genieten op de foto's maar dat hoor en zie ik ook op skype. geniet nog maar lekker van je laatste week carribean en dan op na een nieuwe bestemming waar je ook vast weer op de mooiste plekken gaat komen doe iedereen daar de groetjes en bedank ze namens mij ook maar dat je mede dankzij hun zo'n geweldige tijd hebt ik ga nu werken en spreek je gauw weer mis je en hou van je kanjer xxxx mama

  • 27 April 2011 - 14:37

    Tessa:

    heee Inge
    haha die taxi was echt heel kapot! :P
    en die krokodillen, echt super eng haha!
    en die stranden zijn allemaal zooo mooooi, ben echt jaloers...
    veel plezier op de volgende cruise!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tessa

  • 27 April 2011 - 18:07

    Ineke:

    Hoi Inge,als ik je verslagen lees lijkt het wel of je nooit hoeft te werken wat een super leven maar ja tussen het feesten door is het natuurlijk best wel af en toe hard werken met lekker veel ontspanning wat natuurlijk heel belangrijk is.Ik wens je voor de komende tijd super veel plezier en tot de volgende keer.

    Doeiiiiiiiiii lieve groeten van Henk en mij xx xx

  • 27 April 2011 - 19:09

    Andi:

    Hee Inge mooi zeg de foto's van jou tripje !! vooral die met de vuurtoren op de achtergrond van dat zandweggetje . fijn dat jij je nog steeds goed vermaakt en je ziet wel dat de tijd vliegt . veel plezier op je volgende cruise .Groetjes andi xx

  • 27 April 2011 - 19:21

    Sarah:

    Hey Inge, mooi leventje zo, maar natuurlijk ook hard werken..Nog geen heimwee? Is toch wel lang zo..maar dit vergeet je nooit meer, en je hebt meer gezien dan de meeste mensen ooit zullen zien! Ik wens je nog heel veel plezier!!!!! X Sarah

  • 27 April 2011 - 20:52

    D En K:

    Hey moppeke,
    hoe is het nou, klinkt allemaal nog super..vooral die krokodillen echt kicke, gaan koen en ik ook doen als we in mexico zijn haha;) als deborah genoeg gespaard heeft natuurlijk(koen) Gaat toch snel zo'n tijd alweer bijna thuis...we misse je hier! Have fun...XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 133163

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: