wat een avonturen weer!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu wat een avonturen weer!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

wat een avonturen weer!!

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

19 Mei 2011 | Griekenland, Athene

hey lieverts..

daar ben ik dan weer.. maar nu vanuit europa..

wat een avontuur heb ik al gehad..
eerst een heleboel zee dagen dus veel werken zonder vrije dagen..
toen had ik mijn halve dag op de azore maar ik had besloten gewoon in bed te blijven..

na lang wachten was ik eindelijk een hele dag vrij in barcelona..
fransisco kwam mij bij ons schip ophalen..
Ik was echt zo blij hem weer te zien..
we zijn de hele dag met zijn 2e naar een stadje gegaan in de buurt van barcelona..
je kon daar niet met de auto rijden maar alleen maar te voet..
door alle kleine steegjes.. was echt super mooi en romantisch plaatsje haha..
toen hebbe we lekker tappas gegeten en zijn we weer naar een ander plaatsje gereden..
was ook echt mooi..
helaas kwam aan deze dag ook weer heel snel een einde..
dus moest weer doei tegen hem zeggen..
nu maar zien of we goed contact blijven houden.. en of we elkaar nog gaan en willen zien..
want dat gaat echt een hele tijd duren.. zijn volgende contract eindigd pas in december..
dusja.. we zien wel hoe alles loopt..

nou de volgende dag weer een hele dag vrij in toulon frankrijk..
hier ben ik met jana & mags lekker weze shoppen voor een dagje..
we zijn weer in europa he ;)..
lekker geluncht.. en toen met de taxi terug..
maar nu ging het avontuur beginnen.. haha..
wij zeide tegen de taxi chaufeur dat we naar de haven naar ons schip moesten..
die taxichaufeur zei oui oui.. dus wij in de taxi..
na een tijdje dachten we.. dit komt niet echt heel bekend voor..
toen we dat zeide zei die chaufeur.. ship oui oui..
dusja wij dachten dat zal dan wel..
komen we in de haven aan en daar is geen schip hoor..
heeft die stomme vent ons naar de verkeerde haven gebracht.. wij pist..
nog een keer uitleggen en hij ohhhhww boat.. dus wij weer in die taxi..
terug naar waar we vandaan kwamen..
en toen kwamen we bij de watertaxi.. en die vent zei dat wij eruit moesten
en die watertaxi naar t schip moesten nemen..
nou nu was het al 10 voor 5.. en de boot ging om 5 uur varen..
dus wij al helemaal gestresst..
begint die watertaxi pas om kwart over 5 te varen..
en je raad het nooit..
de celebrity equinox zien we wegvaren.. pff...
man ik kon wel janken.. maar van de zenuwe kon ik niet ophouden met lachen..
we hadden al meteen een plan getrokken..
we waren telefoonnummers bijelkaar aan het schrapen...
maar die jongens van de water taxi hadden de haven gebeld..
zodat de havenmeester nog heel even zou wachten.. die had namelijk onze paspoorden..
nou eenmaal daar aangekomen.. staad die man op ons te wachten..
die heeft ons helemaal naar nice gebracht..
daar moesten we een nachtje in een hotel overnachten..
achteraf was dat niet zo verkeerd maar we zaten zo in de stress..
want meestal word je ontslagen als je het schip mist..
nou dus we besloten er een leuke avond van te maken..
heerlijk uiteten geweest en voor een drankje gegaan in het centrum van nice..
smorgens om 5 uur kwam een taxi ons ophalen om ons naar de grens van italie te brengen..
daar moesten we met de trein naar florance..
wat een verschrikkelijk gedoe.. gelukkig hadden we goed gewinkelt..
hadde we tenminste schone kleren..
op het station een tandenborstel gekocht en in de trein tande gepoetst..
ik voelde me net een zwerver.. haha..
nou na 5 uur in de trein eindelijk aangekomen nog een korte rid met de taxi naar ons schip..
toen we vlakbij waren ging het lachen wel over.. ik deed het bijna in mijn broek.. haha..
klamme handjes, hart kloppingen en alles haha..
nou wij uit de taxi en de beveiliging en alles kwam ons omhelzen..
iedereen was zo blij ons te zien..
maar niemand wist waar wij waren.. wij konden geen contact krijgen met het schip..
onze manager en vriendinnen hebbe allemaal lope huilen..
snacht de hele nacht niet kunnen slapen.. die waren zo bezorgd..
die dachten dat we ontvoerd waren ofzo..
dus je kunt je voorstellen hoe opgelucht die waren toen wij ineens weer voor hun neus stonden..

nou gister heb ik een vergadering met de kapitein en alle hoge pieve gehad..
en ze hebbe besloten dat we mogen blijven.. dat is echt zo'n geluk..
dusja vanaf nu zorg ik wel dat ik een paar uur van te voren aan boord ben haha..

nu zijn we begonnen aan de 1e cruise in europa.. heerlijk!! vandaag al een vrije dag gehad..
maar dat verklap ik nog niet... dat is voor de volgende keer..

dikke kus..
en tot over 2,5 maand :-D
inge

  • 19 Mei 2011 - 18:42

    Anke:

    Haha!! Wat een verhalen... en mevrouw maakt het weer mee.
    Gaaf hoor..
    Toch wel een fijn idee dat je een stuk dichter bij huis bent!

    Xx je Nichtje!

  • 19 Mei 2011 - 20:31

    Ans:

    hoi Inge, wat een avontuur weer, kei spannend en ook wel een beetje eng. Gelukkig mogen jullie aan boord blijven. inderdaad de volgende keer maar zorgen dat je op tijd aan boord bent.
    wat gaat de tijd snel hé. nog 2,5 maand en dan ben je al weer terug, onvoorstelbaar zo vlug alweer. Jou pa en ma zullen ontzettend blij zijn om jou weer in hun armen te kunnen sluiten, en jullie tim en sanne natuulijk ook. Vorig jaar toen je ging vertrekken leek de tijd zo lang en nou praat je al weer over terug komen. Geniet nog lekker van de komende maanden, voor je het weet zit je weer gewoon in lieshout.
    heel veel groetjes van de jansens, en een dikke knuffel van mij. XX

  • 19 Mei 2011 - 20:33

    Sarah:

    Wow, wat een gedoe, toch lullig als je je schip weg ziet varen voor je neus.. ha.. toch weer geluk gehad dan.. Alles oke verder? Wel een apart leventje zo he!? Mis je het al hier? Veel plezier nog, en groetjes van Wilco, X Sarah

  • 20 Mei 2011 - 14:03

    Astrid:

    Hey Inge

    Wat een avontuur weer haha we hadden het er vorige week nog over weet je nog? Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen! Ja die strandjes in spanje zien er gelijk anders uit zal wel even aan moeten wennen. Groetjes En tot gauw x

  • 20 Mei 2011 - 14:38

    Ineke:

    Hoi Inge,ik had het avontuur al, van jullie mam gehoord gelukkig dat jullie weet toe zijn gelaten je moet er toch niet aan denken dat je naar huis was gestuurd,maar je zal er wel van geleerd hebben en nu kan je er hartelijk om lachen.
    Het is wel een hele tijd om je manneke te moeten missen en dan is het inderdaad afwachten hoe het verder zal gaan met jullie want het is een hele afstand.
    Maar je moet nu nog lekker genieten van de komende maanden want die zijn zo voorbij.
    Lieve groeten van henk en Mij

  • 20 Mei 2011 - 14:58

    Mama:

    hey avonturier.

    wat ben ik blij dat je pas belde toen je weer op het schip zat, anders had ik echt niet kunnen slapen.
    maar wat een geluk dat ,t geen gevolgen heeft voor jullie. het is wel een heel andere kleur water dan eerst, maar hoe harder de zon gaat schijnen hoe blauwer ,t water word, dat is in kroatie ook zo. al zal 't wel schelen met 't carribische water, maarja nu nog ruim 2 maanden dan kan ik je weer stevig vastpakken en 'n echte dikke knuffel geven, want daar heb ik sterk behoefte aan . 't zal wel heel raar zijn om je op 't vliegveld op te halen, ik kan haast niet meer wachten, maar eerst gaan we nog even zelf weg en dan vliegt de tijd voorbij, en als je geluk hebt schijnt hier dan ook de zon maar 't zal wel wat schelen want daar begint nu het seizoen. en hier weet je maar nooit.
    nou moppie spreek je gauw weer en geniet van je laatste week met candice, want voor haar zit 't er bijna op.
    heel veel liefs en xxxx mama

  • 21 Mei 2011 - 09:17

    Papa:

    Hoi Inge een stapje dichter bij huis wat maak jij allemaal mee zeg ben echt jaloers op jou en ben ook trots op je dat je dit avontuur bent aan gegaan denk dat er de komende tijd nog genoeg te genieten valt want europa heeft volgens mij ook leuke plekjes en strandjes geniet met volle teugen en we spreken elkaar weer snel op skipe


  • 22 Mei 2011 - 17:27

    Wilma:

    hai mop, voordat ik de kans kreeg om je verhaal zelf te lezen kreeg ik t verhaal al in geuren en kleuren van je moeder te horen,
    . Jeetje wat zul je t kouwe zweet gehad hebben. Maar goed eind goed al goed. Nu weer aan t werk en er vol frisse moed er weer tegen aan. De dagen tikken langzaam af, nof ff en dan hoor ik weer je klakkende hakken. Kus wilma

  • 25 Mei 2011 - 18:56

    Wendy:

    Hey Inge,

    Nou niemand maakt zo iets mee, maar Inge wel haha.
    Maar gelukkig is alles goed gekomen
    Fijn om te horen dat alles goed gaat.
    Maar wat is de tijd toch snel gegaan over 2,5 maand ben je weer thuis.
    geniet er nog maar lekker van

    groetjes Mario,Wendy en een dikke X van Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 133074

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: