weer een cruise verder.. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu weer een cruise verder.. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

weer een cruise verder..

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

18 Februari 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

hey lieverts..

daar ben ik dan weer..
er is weer een cruise voorbij.. en ik heb weer genoeg mee gemaakt..

als eerste wil ik even kwijt dat ik aan het proberen ben om hilde hier aan boord te krijgen voor een cruise.. zover ziet het er allemaal goed uit maar ik moet nog een aantal bevestigingen krijgen.. want als mijn vriendin geen vriendin in kan schrijven moet ik mijn manager vragen.. maar ik doe er echt alles aan om het te regelen.. het lijkt me zo leuk om iemand een beetje mee te geven hoe mijn leven er hier uit ziet.. want hoeveel ik ook vertel je kunt dat toch niet echt begrijpen.. ik hoop zo dat het allemaal lukt... kan nu al niet wachten.. :-D...

deze cruise had ik niet zoveel te werken.. ondanks dat is het uiteindelijk toch nog wel redelijk goed gekomen.. heb mijn target gehaald om mijn hele vrije dag te houden.. en gelukkig maar want dat is in st maarten en das mijn favoriet.. haha..

deze cruise was ik vrij in mexico.. heerlijk relaxte dag gehad.. ik was met candice & chris naar paradise beach gegaan.. groot zwembad, strand, muziek,mega grote cocktails en leuke mensen om me heen.. haha.. wat wil je nog meer.. de rest kwam later ook even maar die konden niet de hele dag blijven.. verder was er niet heel veel spannends gebeurd.. maar ik had zeker een super dag gehad..

toen had ik een halve dag vrij in panama.. tsja daar is niet zo heel veel te beleven dus heb ik tot 4 uur in bed gelegen en filmpjes liggen kijken.. lekker lui haha..

dan had ik nog een halve dag extra verdient.. die had ik in colombia genomen.. een paar meiden wouden de oude stad in gaan.. maar ohh wat haat i het daar.. die mannen hebben denk ik nog nooit blonde haren gezien ofzo.. die vallen je continue lastig met van die gore praat.. die zitte overal aan.. bahbah.. toen ineens was er een kerel die sloeg mij met zo'n oranje stuk plastic.. ik keek om en begon te lachen terwijl dat eigelijk best zeer deed.. maar je hebt zoveel inddrukken dat het niet eens door dringt.. toen zijn we met de taxi naar een berg in het binneland gegaan.. wat je daar ziet daar word je gewoon ziek van.. zo'n armoede.. kleine kindjes die in een bult vuilnis zitten te spelen met gruwelijk wonden.. mensen die op straat liggen te verhongeren.. uitgehongerde super magere honden overal.. echt verschrikkelijk dat doet echt pijn in je hart.. ookal weet je dat het bestaat ik ken die wereld niet.. als je dat echt ziet springen de tranen in je ogen..
ik kon daar alleen helaas geen foto's maken.. we moesten in de taxi blijven en als je een foto maakt moet je geld betalen en dan bestaad de kans dat je beroofd word..

verder heb ik natuurlijk gefeest, en helaas een eenzame valentijn gehad.. haha..

tot snel..
dikke kus een een knuffel
inge

  • 18 Februari 2011 - 07:06

    Tessa:

    heee inge
    wooooooooow als ik dat strand zie echt zo mooi ! :D
    leuk om je verhalen te lezen :)
    groetjes Tessa (ik heb trouwens geen beugel meer :D :D :D)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 18 Februari 2011 - 07:16

    Astrid En De Rest:

    Hey meiske

    Dat zou wel leuk zijn als hilde een tochtje mee kan!! Ja je ziet daar natuurlijk weer steeds nieuwe dingen en die zullen niet allemaal geweldig zijn(maar dan waardeer je weer meer wat je zelf hebt) Je zal die strand dagen nog gaan missen als je weer hier in ons koude kikkerlandje bent. werk ze (of luier ze hihi)

    Groetjes xxx van ons allemaal

  • 18 Februari 2011 - 09:54

    Sarah:

    Hoi Inge, je ziet echt veel van de wereld zo. Helaas ook een hoop armoede ja. Heb ik in India ook genoeg gezien. Dan besef je wel wat een luxe we eigenlijk hebben! Och, deze belevenis vergeet je nooit meer. Leuk om je te volgen via de computer. Toch handig he.. Nou, veel plezier nog! Tot het volgende verhaal.. Groetjes x Sarah en Wilco

  • 18 Februari 2011 - 11:10

    Mama:

    hey moppie wat 'n leuke foto's weer ik hoop alleen dat je volgende cruise wat drukker word maarja ook 'n keer rustig is niet zo erg toch?? nog even dan zit de helft erop, en kunnen we gaan aftellen.
    we hebben een wensballon op laten stijgen voor je met valentijn en op film gezet. ik ga de familie rond met de camera om iedereen op de film te hebben dat zet ik op 'n schijfje en dat komt dan mee met 't volgende pakketje. dan zie je hoe groot theun geworden is, aanstaande woensdag word dat knappe ventje alweer 1 jaar.
    nou moppie veel plezier op je volgende cruise maar dat zit wel goed
    doe de groetjes aan candice en de rest liefs en 'n dikke knuffel xxx mama

  • 18 Februari 2011 - 12:11

    Ineke:

    Hoi Inge
    Volgens mij vermaak jij je eigen goed wat natuurlijk heel fijn is om te lezen,ik hoop dat het lukt dat Hilde bij je kan komen want dat lijkt me super leuk om samen wat te kunnen delen,ik wens je nog een super leuke tijd en een dikke knuffel van henk en mij,doeiiiiiiiiiiii xxx xxx

  • 18 Februari 2011 - 14:53

    Andi:

    Hoi Inge mooie foto's en reisverslag .
    t' is maar goed dat jullie mam, tante astrid, en ik daar niet waren bij die kleine kindjes .
    Dan hadden ze daar n waterval aan tranen gezien en wilde wij ze meteen adopteren !!!
    Geniet van de nieuwe cruise Xxx
    Groejes andi xx

  • 18 Februari 2011 - 15:28

    Mama:

    hey moppie!!!
    je pakje is geariveerd en ik heb een echte huilbui gehad bij het lezen van je brief en bij mijn bijzonder mooie armband. hij is echt kei gaaf ik ben benieuwd naar de reacties van de rest, echt lief van je ik doe de armband niet meer af behalve met carnaval ik moet er niet aan denken om die te verliezen. elke keer als ik er naar kijk zal ik aan je denken, al zal dat niet veel vaker zijn dan dat ik dat al deed (haha) maar hij betekent heel veel voor me dank je wel lieverd, ik ga vanavond met anita naar 'n jank film maar ik weet niet of daar nog tranen genoeg voor heb (vast wel) want er vloeien er vandaag weer genoeg maar dat gaat ook weer over. spreek je gauw nogmaals bedankt voor .t super cadeau dikke kus en ik mis je

    xxx mama

  • 18 Februari 2011 - 16:07

    Ries:

    Hej meisje,

    het klinkt weer super leuk allemaal. En de foto's zijn ook super mooi. Veel succes op de nieuwe cruise, hopen dat je goed te werken hebt en op z'n tijd lekker kan genieten van alles wat je daar ziet enzo..
    Geniet ervan. Veel plezier nog!!
    Mis je..
    Liefs xxxx

  • 18 Februari 2011 - 17:13

    Deborah:

    Hey mop,
    écht mooie foto's daar in mexico met dah huisje daar zou ik wel willen trouwen hihi;-) we missen je hier en groetjes van iedereen! ToT 't volgende verhaaltje;)

    Xxx

  • 19 Februari 2011 - 15:10

    Mars:

    Hey Kanjer,

    Hoop voor je dat je Hilde mee kan krijgen. Het is natuurlijk veel leuker als je de dingen die je allemaal meemaak, later kan blijven delen met iemand omdat je het samen hebt meegemaakt. Maar mocht het niet zo zijn. Dan zijn wij hopelijk aan het thuisfront een goeie back-up. ;-)
    Heftig wat je schrijft over de armoede in Columbia. Niet leuk om in het echt te zien maar ook daar weet je vast weer iets positiefs uit te halen. Al is het maar om te relativeren. Maar vaak zijn dat de indrukken die het langst blijven hangen. Verder gaat het zo te lezen goed met je en geniet je van alles. Blijf lekker schrijven en foto's maken. Je bent net maya de bij. Op naar het volgend avontuur!!

    Mars
    x

  • 27 Februari 2011 - 01:31

    Inge Vervoort:

    hey allemaal.. nog 1 dagje en dan zit deze cruise er ook weer op.. heb zo'n gave vrije tijd gehad.. kan niet wachten jullie het nieuwe verhaaltje te vertellen en nieuwe foto's te late zien... k moet even nog wat foto's van andere mensen krijgen.. en dan zet ik het er allemaal weer op :D.. jullie horen snel van me..
    dikke kus!!
    mis jullie...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 133075

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: