weer 2 cruises verder - Reisverslag uit Roatán, Honduras van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu weer 2 cruises verder - Reisverslag uit Roatán, Honduras van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

weer 2 cruises verder

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

14 April 2011 | Honduras, Roatán

hey allemaal..

vorige cruise heb ik geen verslag geschreven omdat hilde hier was en ik wilde mijn tijd niet verdoen achter de pc.. dus ik heb weer heel wat te vertellen..

2 cruise geleden was ik een hele dag vrij in mexico.. candice haar verjaardag was de dag ervoor geweest dus we gingen met zijn alle naar paradise beach om een dagje te chille.. lekker aan t zwembad cocktailtjes shots.. heerlijk genieten :D... ik heb zo hard gelachen was echt een super dag..

toen had ik mijn halve dag op grand cayman.. fransico had foto's laten zien en gezegd waar we heen moesten gaan omdat het daar zo mooi was.. dus ik aan 2 andere meiden dat idee voorgesteld en dat hebben we ook gedaan.. dus ik jana en mags met de taxi naar de andere kant van het eiland... onder weg kwamen we langs het vakantie huis van oprah en rocky.. was wel gaaf om te zien.. toen kwamen we daar aan echt ongelooflijk mooi strandje.. met een hele lange pier de zee in.. en op grand cayman is het water echt het blauwste das gewoon ongelooflijk..

verder had ik deze cruise heel rustig aan gedaan beetje energie gespaard voor hilde die kwam..

nou het einde van deze cruise en het begin van de nieuwe.. dat betekend dat hilde kwam.. smorgens vroeg moest ik op het werk zijn mar kon me niet echt concentreren toen kreeg ik een smsje dat ze er was.. en jana haar ouders ook.. dus jana en ik hadden gevraagt of we mochten gaan.. en dat mocht.. dus wij snel omkleden en naar buiten. eerst lopen we daar gewoon en toen keken we naar elkaar lachten en bogonnen steeds sneller te lopen haha.. toen zag jana plots haar ouders aan de andere kant van de straat dus die rent de straat op en word bijna omgereden haha en toen zag ik hilde ook ineens.. die komt ook naar mij toe gerent.. haha.. was echt zooo leuk en raar ook wel een beetje was een heel apart gevoel...toen hilde was ingecheckt ben ik via de crew inganag naar binnen gegaan snel weer in uniform en hilde bij el bacho opgehaald.. die zat daar lekker met jana's ouders.. toen ben ik met hilde over het hele schip gelopen om te laten zien waar alles is.. was wel grappig want aan t einde van de cruise zei ze soms hier ben ik nog niet geweest ik zei echt wel heb ik je allemaal laten zien haha..

savonds zijn we naar de shows gegaan martini bar cockttail en uitenten geweest.. en 1 avond heb ik haar mee naar de crewbar gesmokkelt haha..was allemaal goed gegaan en was ook heel leuk geweest..

de eerste 2 dagen zaten we op zee en dan heb ik het wel druk dus heeft ze lekker bij het zwembad gelegen.. toen na 2 dagen had ik mijn vrije dag in st thomas.. daar hebben we de ferry naar st john genomen om een dagje op een droom strandje te blijven.. samen met een paar anderen.. was echt een heel relaxte dag.. dat strand was zo mooi dat kun je haast niet geloven.. hebben we ook nog wat gesnorkelt.. was super fijn geweest.. toen weer op de ferry terug en toen zijn hilde en ik met zijn 2tjes in de skyride naar boven gegaan das een berg met een terras enzo erop met een heel mooi uitzicht..dan ga je meer in een soort ski lift naar boven.. was een geslaagde dag..

toen had ik een halve dag met wat extra uurtjes in barbados.. daar zijn we naar boatyard gegaan.. dat is meer een plezier strand waar iedereen van de crew altijd naar toe gaat.. daar kun je allerlei water sporten doen volleyballen muziekje erbij.. heerlijk.. hilde had flink gevolleybald en ik heb lekker langs de kant liggen kijken haha.. ik doe dat liever niet krijg altijd ballen op mun hoofd haha.. toen ik weer moest gaan om te gaan werken snel nog een shot en een cocktail gekregen van iemand.. maar toen had ik hem wel een beetje hangen terwijl ik moest gaan werken haha.. hilde was daar gebleven met wat vrienden van mij die haar later mee terug hadden genomen.. die had het veel te goed naar haar zin haha..

en toen had ik nog een halve dag die ik had opgespaart in st maarten daar zijn we met een glazen bol op ons hooft onder water gaan lopen diepste punt was 7 meter diep.. was echt zo grappig.. ik had wel verwacht meer vissen en dingen te zien.. maar de hele ervaring was echt super leuk.. toen ik weer aan het werk ging is hilde aan t zwembad gaan liggen..

verder had ik haar ook nog een beetje proberen te verwennen.. ze had een gezichtsbehandeling van mij en accupunctuur de eerste dag.. toen heeft ze nog een pedicure en een massage gehad en toen is haar haar ook nog gedaan de laatste dag..

die 10 dagen waren echt voorbij gevlogen.. ben echt blij dat ik een stukje heb kunnen laten zien van hoe mijn leven er nu uitziet ookal was het toch anders.. want bepaalde dingen konden we toch samen niet doen..

ben echt heel blij dat ze is geweest afscheid was weer even kut.. maar dat hoort er gewoon bij..

ik zal nu wat foto's erop gaan zetten.. ik heb er niet zo veel van alles want hilde heeft de meeste..

tot snel weer..

dikke kus
inge

  • 14 April 2011 - 05:49

    Andi:

    Hoi inge wat super wat jij daar allemaal ziet en meemaakt !! t vakantiehuis van oprah !!! haha .
    En ook fijn dat hilde er was, voor jullie alletwee n goeie afleiding .
    De tijd vliegt hier, maar ook voor jou .
    Nog 4 maanden en dan ben je weer thuis . En dan zul je heeel vaak terug denken aan de meest bijzondere tijd van je LEVEN !!!! Groetjes en n dikke knuffel voor jou XXX Andi ( en ome toon )

  • 14 April 2011 - 06:16

    Mama:

    hey moppie nou eingelijk heb je jou leventje daar met iemand kunnen delen
    dat moet echt gaaf zijn naar ook wel druk want je moet de hele cruise met alles rekening houden maar je hebt er echt van genoten en volgens mij hilde ook ik hoop wel dat hilde ook wat foto's op de site kan zetten via jou dat zou wel mooi zijn. ik ben nu echt aan 't aftellen nog 4 maanden en voor jou komt er weer een nieuwe tijd aan als je over 2 weken in europa gaat varen , al een stuk dichter bij huis maar weer nieuwe landen en dingen zien moet ook wel weer bijzonder zijn, nou moppie ik moet nu zo gaan werken en nog even wat eten ben apetrots op je je doet dit toch maar effe (nou effe )
    je bent nu al ruim 6 maanden weg en je klinkt en bent nog net zo opgewekt en enthosiast als toen je ging. dat vind ik kei dapper.
    nou ik spreek je snel en hilde komt langs met haar verhaal en de foto's
    love you moppie xxxxxxx mama

  • 14 April 2011 - 11:11

    Astrid En De Rest:

    Hey Inge

    Ja ik geloof el dat het leuk blijft daar! Het is ook steeds weer iets anders wat je daar doet of ziet. Ik had al heel wat gehoord van jou over de tel. Ben benieuwd als ik hilde zie hoe zij het ervaren heeft. Misschien gaat ze ook wel soliciteren?? haha
    Nou geniet van de zon en de rest en tot de volgende ronde xxx Astrid

  • 14 April 2011 - 11:52

    Hilde:

    Heeey lieverd!!!!

    Ik ben alweer 2 dagen aan het werk. Echt verschrikkelijk, als ik dan weer terugkijk naar de foto's. Het was echt zo mooi, gezellig en leuk!!! Ik zou willen dat ik nog langer kon blijven..
    We hebben echt een super tijd gehad en dit zal ik ook nooit meer gaan vergeten.
    Nog 4 maandjes en dan ben je weer thuis. Het aftellen gaat beginnen :)
    Meis... zoals je weet heeft het me echt heel goed gedaan, ook al was het soms wat moeilijk. Je bent er voor mij geweest en dat maakt alles alleen meer sterker!!
    Hopelijk spreek ik je snel weer.
    Heeeeele dikke kus

  • 14 April 2011 - 15:20

    Ineke:

    Hoi Inge,fijn om te lezen dat jullie het samen heel gezellig hebben gehad en dat het afscheid moeilijk was kan ik me wel voorstellen maar je moet maar zo denken dat het niet zo lang meet duurt voor dat jullie elkaar weer zien want het begint nu al een beetje af te tellen voor dat je weer thuis bent maar geniet er nog volop van de tijd die je daar nog hebt,vele lieve groeten van mij en Henk xxxxxxx

  • 25 April 2011 - 07:47

    Mama:

    even kijken of ik nog iets kan versturen naar je ivm blokering van je hotmail xxxx mama

  • 25 April 2011 - 07:51

    Mama:

    nou inge het kan zijn dat iemand spam heeft gestuurd en ik heb net iemand aan de lijn gehad die zij dat je nu via google g mail moet proberen omdat er bij msn en hotmail de laatste tijd heel veel problemen zijn en andere moeten ook een berichtje sturen naar g mail ipv hotmail hopenlijk gaat 't snel lukken of lossen ze het probleem op dikke kus mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 996
Totaal aantal bezoekers 133076

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: