alweer 2 cruisen in europa - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu alweer 2 cruisen in europa - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

alweer 2 cruisen in europa

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

07 Juni 2011 | Griekenland, Athene

hey lieverds..

het is ietsje langer geleden dan normaal, maar dat is alleen maar een goed teken..
we hebben ondertussen al weer 2 cruisen in europa gedaan..
en het is geweldig!! eigelijk is het hier mooie dan in de caribean..
daar heb je ongelofelijke stranden maar hier is zoveel meer te doen..

op het werk is het echt super druk.. elke dag van 8 smorgens tot 10 savonds..
lange dagen maarja..

de eerste cruise had ik een hele dag vrij in arthene..
daar zijn we lekker toeristisch dingen wezen bezichtigen..
was echt heel erg leuk geweest..
veel gezien en lekker gegeten.. haha..

toen hadden we de overnight in istanbul..
hier ben ik met een paar man de stad in gegaan om uit te gaan..
uit eindelijk kwamen we bij een club 360.. was echt een gave tent..
op de 12e verdieping van een flat met een balkon helemaal rondom..
geweldig uitzicht over istanbul..

mijn halve dag was in kusadasi daar ben ik met candice voor de laatste keer gaan lunche..
lekkere shoarma.. haha.. beetje rondgelopen.. lekker relaxt daarna weer aan het werk..

mijn 2e halve dag was in Naples..
de volgende dag ging candice naar huis dus deze dag hebben we gebruikt om filmpje te kijken,
te kletsen en haar laatste spulletjes te pakken..

de 2e cruise had ik een hele dag vrij in santorini..
Ik zou met de cast enzo weg gaan voor deze dag..
maar de avond ervoor was een beetje te gezellig geworden in de crewbar en mijn cabinparty
dat ik pas rond 5 uur ofzo naar bed ben gegaan..
had mijn wekker dus niet gehoord..
om half 11 belt er iemand om te vragen of ik eve langs kwam..
ik zei waarom bel jij mij zo vroeg zeg..
mja t was al half 11 haha.. ik bel chris ik zo, sorry heb mijn alarm niet gehoord..
zegt hij hoezo, hoe laat is het dan? haha..
iedereen was dus al weg dus ik chris en meghann zijn met zijn 3e gegaan..
kwatt gehuurd en rondgecrossed was echt een leuke dag..

mijn halve dag was in siscilie..
hier was ik met germana en rui voor lunch gegaan en een beetje rondgelopen..
terrasje gepakt.. had veel bij te kletsen met germana had haar al lang niet gezien..

mijn 2e halve dag was weer in kusadasi.. lekker uitgeslapen en weze lunche..
moest een beetje herstellen van de gezellige avond ervoor haha..

nog maar 2 maandjes te gaan begint nu echt op te schieten..

tot snel..

hele dikke kus X
Inge


  • 07 Juni 2011 - 18:29

    Astrid En De Rest:

    hey inge

    Ja het schiet inderdaad al op. Je moet nog maar lekker even genieten van al dat moois daar. hier is het ook al een lange tijd mooi weer. Maar dat is niks van wat jij daar hebt. dat santorini ziet er ook wel erg gaaf uit!! Hier is alles goed. met het huis gebeurd op het moment weinig geen tijd en ook niet zo veel zin hihi. nou meiske maak er og wat an daar en werk ze nog!!
    Groetjes xxx uit lieshout

  • 07 Juni 2011 - 20:16

    Anke:

    Joepie nog 2maanden!!
    Ik vind het fijn dat je veel plezier hebt daar, geniet er ook zeker van.. maar het is ook fijn als je weer naar huis komt!

    Kus van je lieve lieve lieve nicht!
    HAHA

  • 07 Juni 2011 - 20:46

    Andi:

    hoi inge fijn dat je het NOG STEEDS naar je zin hebt !! en geniet van alles wat je ziet en meemaakt ! 2 maanden zijn zo voorbij , !!! maar de herrineringen blijven , da's zeker !
    Nou meisje maak er n mooie 2 maanden van en we zien je wel in augustus !! Liefs uit brouwhuis xxx

  • 07 Juni 2011 - 21:27

    Ina:

    Lees net je bericht en je hebt het nog super naar je zin. Het zal voor jou niet meevallen om weer je draai in Nederland te vinden. Maar je zult het wel heel leuk vinden iedereen weer te zien. Nog 2 maanden te gaan, wat vliegt de tijd!
    Hier is het al langere tijd heerlijk weer en daar genieten wij volop van. De plaatsen die jij nu bezocht hebt hebben wij ook allemaal aangedaan tijdens de cruise en inderdaad prachtig. Is het vele werken niet erg zwaar? Moet eigenlijk ook wel als je je verslaapt na een avondje stappen, want daar moet jij toch wel tegen kunnen. Inge, nog een prettige reis en ik kijk weer uit naar je volgende verslag. Dikke kus, Ina

  • 08 Juni 2011 - 10:04

    Ans Jansen:

    Hoi Inge, wat heb jij een prachtige tijd op jou schip, geweldig. Nog 2 maanden, wat is het toch snel gegaan.
    Wanneer kom je precies terug, ons Simone gaat op 8 aug. voor 5 mnd.naar Aruba. Misschien kom jij wel terug op die dag. Heb jullie mam nog gebeld vandaag maar die was waarschijnlijk niet thuis, dus probeer het later nog eens. nog heel veel plezier de laatste twee maanden en kom een keer gezellig naar je verhalen luisteren. Groetjes van de jansens x

  • 08 Juni 2011 - 16:36

    Mama:

    hey schatje.
    ik ben blij dat je nu een stuk dichter bij huis bent en de verhalen blijven spannend, maar ik ben echt superblij dat 't niet meer zo lang duurt tot je weer in levende lijve voor ons staat. en ik je eens stevig kan vastpakken, ik tel de dagen af
    je bent een kanjer en ik ben apetrots op je sprrek je gauw weer,

    dikke knuffelen xxxx mama

  • 09 Juni 2011 - 13:14

    Deborah:

    Hey mop, 't ziet er nog steeds even goed uit, nog maar 2 maandjes ja is écht supersnel gegaan..we zijn blij als je weer terugbent maak er nog wat van hé en pas goed op jezelf;-) kusss xxx

  • 09 Juni 2011 - 18:35

    Suzan:

    Hoi Inge,

    FIjn om te zien dat je een keer weet hoe je lieverds schrijft :)

  • 10 Juni 2011 - 14:56

    Ineke:

    Hoi Inge,wat heb je toch een super leven wat je nooit meer zal vergeten maar ja het schiet nu wel snel op dat je weer thuis zal zijn daar kijken we wel weer naar uit want het zal ook wel weer fijn zijn als we elkaar weer zien.geniet er nog maar met volle teugen van en ik kan nu zeggen gauw tot ziens.Een dikke knuffel van ons Doeiiiiiiiiiiiiii

  • 10 Juni 2011 - 16:35

    Wendy:

    hey Inge,
    fijn om te horen dat je het nog steeds erg naar je zin, hebt.
    Maar wij vinden het ook fijn dat je over 2 maanden weer thuis bent.

    groetjes Mario,Wendy en Kim X

  • 16 Juni 2011 - 15:11

    Mirte Sieben:

    hee inge,
    So wat maak jij veel mee zeg. En veel landen ben je al geweest lijkt me echt een superervaring. En zal je je in nl wel weer flink gaan vervelen. Hoorde van Jetty dat je iemand hebt leren kennen in Spanje;)
    Ben benieuwd of dit een blijvertje is haha
    gr kuss mirte zie je wel weeris als je trug bent!

  • 16 Juni 2011 - 20:40

    Mayke:

    Heey Inge,

    Nog steeds leuk om je verhalen te lezen:) Geniet van je laatste paar weken! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 133073

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: