daar ben ik dan eindelijk weer.. - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu daar ben ik dan eindelijk weer.. - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

daar ben ik dan eindelijk weer..

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 December 2010 | Mexico, Mexico-stad

hey lieverts!!

bedankt voor al jullie lieve berichtjes..
ik heb het zo druk met werken en uitgaan dat ik steeds geen tijd had om mijn site up to date te maken..
maar ik heb een laptop gekocht dus geen excuus meer nu.. haha..

oke.. wat heb ik de afgelopen tijd gedaan..
pff.. veel uitgegaan weinig geslapen en veel lol gehad.. haha

heb een vrije dag gehad in mexico, colombia, hondouras, dominica, st kitts en nog wel wat meer denk ik..

in mexico ben ik met jana meisje uit belgie lekker toeristisch naar de oude stad gegaan en wat dingen weze bekijken.. was wel leuk een xtje wat anders.. in mexico heb ik alleen nacho's gegete, maar die smaken in nederland veel lekkerder haha.. hondouras strand dagje dominica shoppe voor kerst.. en st kitts was niks aan..

tis nu net kerst geweest en de nieuwe gaste voor de nieuwjaars cruise zijn vandaag aan boord gekomen.. ik heb nog nooit in mijn leven zo'n rare kerst gehad.. kerstavond tot 10 gewerkt en toen weze stappe kon 1 uurtje slapen toen moesk weer aan t werk haha.. 1e kerstdag.. met wat vrienden een cabinparty gehad.. 4 uur in bed en kwart voor 7 de wekker weer.. haha.. en 2e kerstdag suprise met de spa en daarna staappe in de crewbar.. had een kei mooie armband van guess gekregn :).. crewbar was te leuk toen t af was gelopen wou ikk nog nie naar bed dus ben ik met 2 jongens naar hun kantoor gegaan hebbe we pizza zitte eten.. en ik op die scherme in de gate houde welk meisje uit de spa met wie naar huis ging.. haha heb mezelf kapot gelach.. wat een bedoeling hier zeg haha.. toen zie ik in 1 keer mijn vriendin ergens vandaan komen ik snel gegaan naar mijn vriendin ohh mijn god.. haha.. wat n muts.. toen kwam ze bij mij logeren wij samen in dat frot bed gefrot en gaan slapen voor 1 uur en 3 kwartier.. pfff. volgende dag moeste we werken tot 2 uur snachts en nu ben ik echt kapot.. haha..

ik ga nu wat foto's uploaden.. zodat jullie een beetje zien wat ik hier zo doe haha..
kerst foto's komen tegelijk met die van nieuwjaar..

tot snel,
Dikke x

  • 29 December 2010 - 04:41

    Inge Vervoort:

    hey allemaal..
    het is eindelijk weer gelukt.. er staan wat foto's dubbel maar ik en blij dat t er eindelijk op staad! mis jullie!
    dikke x

  • 29 December 2010 - 06:18

    Andi:

    Hoi inge .
    Goed om te horen dat t goed met je gaat.ook leuk die foto's.en vooraldat je laptop hebt! hier gaat t z'n gangetje.
    de chemo'svan toon wordensteeds zwaarder.hij moet er nog 5.Maar dat komt wel goed.We wensen jou een fijne jaarwisseling en een goed 2011 .
    Groetjes en knuffels andi xxxxx

  • 29 December 2010 - 06:26

    Anke:

    Hey Inge!

    Wat super gaaf allemaal die foto's zijn allemaal nieuw of heb ik die eerder gemist?!
    Die met dat aapje is echt kei schattig! HIHI
    Veel plezier.. en toch een beetje optijd naar bedje he.. Wihihihi

    Dikke kus

  • 29 December 2010 - 09:32

    Krissy:

    hey inge

    leuk dat er nieuwe foto's op staan je bent wel bruin, hier ligt nog steeds een dikke pak sneeuw ,heb je mijn kaartje gehad????
    nog veel plezier.:D

    xxx krissy

  • 29 December 2010 - 14:26

    Annegeert:

    Hoi Inge, fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt. Mooie foto's.
    Onze kerstkaart zal wel lang onderweg zijn, daarom nu alvast een fijne jaarwisseling gewenst. Zorg goed voor jezelf en slaap wat meer!
    Tot volgend jaar.
    xxx van ons allemaal.

  • 29 December 2010 - 14:48

    Mama:

    hey moppie.

    eindelijk weer wat nieuwe foto's.
    je ziet er kei goed uit en aso bruin,
    ik ben echt super blij dat het zo goed met je gaat, als ik zo naar de foto's kijk heb je het ook echt naar je zin.
    dat zei je wel steeds over de telefoon, maar nu kan ik het aan je gezichtje zien . kun je voor mij niet zo'n aapje meebrengen haha.
    trouwens dat rare beest is een luiaard.
    't ziet erallemaal zo mooi uit daar dat ik denk ik ook eens 'n jaar op zo'n schip ga werken haha. nee hoor ik zal blij zijn als ik weer gewoon normaal kan werken.
    ik baal er echt van dat ik nu niks mag dan 'n beetje lopen. ik heb heel goed opgelet dat ik niet uitgleed in de sneeuw, maar dan val ik binnen van de zoldertrap naar beneden met m'n wasmand hoe stom voelt dat, maar gelukkig had ik m'n wasmand vast want nu viel ik alleen met mijn lip op de grond anders was ik vol op m'n gezicht gevallen. alleen wat schaafwondjes aan m'n hand en 'n bloeduitstorting in m'n lip maar mijn opgerekte en verdraaide knieband is zwaar ..... maar er zijn ergere dingen dit komt wel weer goed.
    zo nu wil ik je nog 'n hele fijne jaarwisseling wensen ik hoop dat ik je even kan spreken ik probeer om 12 uur s'nachts onze tijd te bellen heel veel lieve groetjes en dikke knuffels
    hou van je en mis je enorm xxx mama

  • 29 December 2010 - 19:40

    Deborah:

    Hey meisy,..ziet er écht zów mooi uit daar ben gewoon jaloers haha..en die luiaard kei lief;p Blij dat je het goed naar je zin hebt zorg goed voor jezelf meis..enne voordat we het vergeten alvast een fijne jaarwisseling meis,we belle;) ..xx

  • 29 December 2010 - 20:35

    Astrid:

    Hey mupke
    Zag net pas dat je weer op de site bent geweest. We hebben net je foto's gezien en dat is om jaloers op te zijn!!! je bent lekker bruin dus je pikt genoeg zon mee. Ik lees het wel jij hebt het net zo druk met stappen als met werken hihi. Maar groot gelijk zulke kans heb je niet altijd en je moet nu genieten. Hier alles goed heb het druk met uitzoeken van al de spullen de week is de helft te kort. Leuk dat je een laptop hebt kunnen we wat vaker zien wat jij daar allemaal uitspookt!!! Nou meid wij wensen jou een hele fijne en goeie jaarwisseling en tot volgend jaar maak er een knal feest van daar waar je bent xxx en tot snel Astrid en de rest

  • 30 December 2010 - 17:40

    Wendy:

    Hey Inge,

    Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat.
    Vanuit Brouwhuis alvast een fijne jaarwisseling

    groetjes Mario,Wendy en een dikke knuffel van Kim xxx

  • 30 December 2010 - 18:46

    Richelle:

    Hej schatje.
    Fijn dat het zo goed met je gaat. Wauw! wat ben je al in veel landen geweest, echt zo vet!! Het ziet er allemaal zo mooi uit, en jij ook! super bruin, niet normaal. Het ziet er onderling ook allemaal gezellig uit. Ik hoop dat je morgen een fijne jaarwisseling hebt. Ik denk aan je. Ik ga met Carmen naar een dancefeest in het beursgebouw. Morgen nog eventjes werken :( Komt goed.
    Heel veel plezier en succes nog daar :) Lekker genieten. Ik spreek je snel.
    Dikke kus en liefs Richelle

  • 31 December 2010 - 18:36

    Opa En Oma Wetten:

    Lieve Inge

    Een computer hebben wij niet dus wij horen van de andere hoe het met je gaat. We horen van iedereen dat je het heel fijn hebt op het schip. Daar zijn we dan ook heel blij mee om dat te horen! Wij willen jou dan ook nog even een hele fijne jaar wisseling wensen van uit hier. Nou meid maak er een fijne nacht van en pas goed op je zelf!!

    Heel veel groetjes en een dikke knuffel xxx van Opa Oma en natuurlijk Ome gerrit :D

  • 01 Januari 2011 - 00:57

    Bernadette:

    inge wij wensen jou,een geweldig goed 2011 toe .gelukkig nieuwjaar .
    kusjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 133157

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: