wat een week..... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu wat een week..... - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

wat een week.....

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 Januari 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

hey allemaal..

daar ben ik dan weer..
wat een week heb ik gehad..
ik ben kapot.. en ik zit er nu een beetje doorheen..
we hebben tiijdelijk een nieuwe manager..
ik heb de afgelope week elke dag van 8 smorgens tot 10 of 11 savonds moete werken in mijn eentje of met iemand anders..
elke avond is er wel ergens aan boord iets te doen waar gepromoot moet worden.. normaal gesproken gaat iedereen om de beurd.. maar zei wil steeds dat ik dat doe.. ik weet ook niet waarom.. zij zegt dat da komt door mijn uitstalig en omdat ik makkelijk praat met iedereen.. maarja vanavond moest ik helemaal in mijn eentje voor weet ik hoeveel man in een microfoon gaan staan te praten.. man ik was zo zenuwachtig.. mijn god.. maarja ik heb het door al die dingen wel heel druk en mensen die speciaal naar mij vragen.. das dan wel weer goed..
maarja als je elke keer zolaat moet werken ga je ook steeds uit ant je wil nie alleen maar werke eten en slapen.. beetje eigentijd en lol is ook wel belangrijk.. dusja nu ben ik echt zooo moe.. en morgen ben ik van smorgens 8tot savonds 10 vol geboekt.. dus dan kan ik er weer tegen aan haha..

nu ga ik slapen.. ik heb vd week nog wat meer foto's ij mijn vorige verslag gezet.. en aan het einde van de week als mijn vrije dag is geweest laat ik wel weer iets van me horen.. en zal ik weer nieuwe foto's uploaden..

IK MIS JULLIE!!!
hele dikke kus en een knuffel
inge

  • 30 Januari 2011 - 08:44

    Andi:

    Hoi inge fijn dat je t druk hebt dat is beter als vervelen en !!! Jij hebt geen vakantie net als de passagiers ,en daar zul je soms ook wel jaloers op zijn ! maar als je weer n avondje kunt feesten dan ben je t werk zo weer vergeten!! Werk ze !! en geniet van je vrije dag , als je die weer hebt . xxxxx

  • 30 Januari 2011 - 09:54

    Sarah:

    Pfff, toch wel vermoeiend dan ja!! Maar ook een mooie ervaring! En da is een goei teken dat mensen speciaal naar jou vragen, toch.. Goed bezig.. Ben benieuwd naar je volgende foto,s! Werk ze en betijds rusten he.. X Sarah

  • 30 Januari 2011 - 10:50

    Ellis:

    heftige dagen zeg.......
    maar geniet van die heerlijke vrije dag!!
    Wel super dat je zo voor zo'n grote groep mensen een presentatie hebt gehouden. Gewoon ff alles uitschakelen en doen!! Denk maar zo jij bent degene die er het meest vanaf weet!!! En er komen wel weer wat rustigere tijden,

    Groetjes Ellis en familie

  • 30 Januari 2011 - 10:52

    Astrid:

    Hey inge. Tja druk druk druk dat is alleen een goed teken moet je maar denken. Knap zo voor al die mensen praten dat zou ik echt niet kunnen! En dan eens een avondje stappen daar is niks mis mee. Jou tijd van rusten komt wel weer! nou meiske het veel plezier daar en werk ze!!!

  • 30 Januari 2011 - 11:36

    Ellis:

    Trouwens een heel leuk dorpje ligt daar op het google kaartje bij route 40!! :-) (rechtsbovenaan op deze blz) hahahahahaha moet ik toch eens naartoe!

  • 30 Januari 2011 - 17:46

    Mama:

    hey meisje!

    daar ben ik weer. ik heb je net aan de telefoon gehad en hoorde van je nieuwe verslag op de site, dus nu nog even hierop een reactie.
    ik ben zo trots op je dat je het zo goed doet. elke keer als ik je spreek klink je heel opgewekt en vrolijk, en op skype zie ik aan je mooie gezichtje dat 't ook echt goed met je gaat. behalve dan van de week toen je op stap was geweest met je lieve collega toen hadden jullie gewoon niet zo'n helder kopje meer maar wel ontzettend veel lol. en wij dus ook. het is kei leuk dat zij uit zuid afrika komt en mij zo kan verstaan en ik haar ook 't klinkt bijna hetzelfde als ons taaltje. nou moppie dat je 't zo druk hebt en dat jullie nieuwe manager jou overal voor uikiest is alleen maar lof voor jou. dat zegt veel over jou en je en je persoonlijkheid. maar dat wisten wij al heel lang natuurlijk. nou werk ze maar vooral , geniet ervan ik spreek je gauw weer
    xxxxxxxxxxxx
    een hele dikke knuffel: mama.

  • 30 Januari 2011 - 21:55

    Mars:

    Hard werken en ff geen lol? In de microfoon staan kletsen voor heel veel mensen en dan ook nog eens geliefd zijn? Dan mag je best heel moe zijn. En we weten zeker dat je achteraf zal zeggen. "WAUWWW dat ik dat allemaal gedaan hebt!" ;-)

    x

  • 31 Januari 2011 - 09:43

    Daantje:

    Goed teken dat ze naar jou vragen! Dat is niet voor niks! De tijd van rusten komt wel weer....jij kunt dat gewoon en vooral omdat je het leuk vindt, daar krijg je ook energie van. Ben erg benieuwd naar de foto's
    Dikke kus van ons allen....XXX

  • 31 Januari 2011 - 14:42

    Ineke:

    Hoi Inge
    Je maakt het wel allemaal mee ,wat grandioos en super leuk en dat je het zo druk hebt is natuurlijk niet altijd leuk maar dan schiet wel de tijd op zodat je weer snel thuis bent en dan zal je veel te vertellen hebben,ik wens je nog heel veel plezier met je werk en natuurlijk ook met het stappen,een hele dikke knuffel van ons.Gr Ineke en henk xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 133161

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: