uiteindelijk weet je weer waar je het voor doet.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu uiteindelijk weet je weer waar je het voor doet.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

uiteindelijk weet je weer waar je het voor doet..

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

05 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

hey lieverts..

daar ben ik dan weer..
nou aan da harde werken is niks verandert heb gister avond weer in de casino gestaan en het gaat gewoon door..
maar..
ik heb echt een ongelooflijke gave vrije tijd gehad..

in st kitts had ik een halve dag vrij..
daar ben ik met sabrina een scooter gaan huren.. zij had geen rijbewijs dus ik moest rijden.. whaha voor het eerst op een scooter in zo'n vaag land en aan de andere kant van de weg rijden mege stijle hellingen op en af pfuuuww.. haha.. maardat kwam allemaal goed.. k kon het eigelijk best wel goed... haha... st kitts is een klein eiland waar niet heel veel spannends te beleven is maar het is wel onvoorstelbaar mooi.. k heb helaas niet van alles foto's kunne maken omdat we in de bergen reden en als we stopte met die scooter konde we het niet houde en rolde da ding weg.. haha we hebbe het een paar keer geprobeerd maar elke keer was t een geklungel.. mensen in de auto stopte en vroege of ze ons moeste helpe of foda da ding kapot was haha.. maar uiteindelijk hebbe we alles met onze slimme blonde tactiek op kunne lossen haha.. na een tijdje rijden ver weg van iedereen zien we een heel klein ongerept strandje met helemaal niemand.. daar zijn we heen gereden en hebben we eve gezont en gezwommen.. toen hup weer terug op die scooter en rijde met da ding haha.. de uitzichten waren ongelooflijk mooi.. en toen plots zie ik allemaal apen over de weg heen springen ik viel bijna van mijn scooter af.. ik helemaal gelukkig mijn lievelings dier in het wild te zien.. das echt zoo gaaf.. zijn net keendjes die samen aan t spelen zijn zooo schattig.. toen was t tijd om terug te gaan.. maar natuurlijk wij zijn verdwaalt... na 2 uur zoeken hebben we de goede weg weer gevonden.. eindelijk terug bij t schip had ik 15 minuten mezelf klaar te maken.. en ik wilde persee ons mam belle om te zeggen wat ik had gedaan haha..

gister avond een feestje gehad voor de crew in de sky lounge was super gezelliglag om half 6 in bed.. want toen t afgelopen was had ik nog een after party op mijn kamer.. aangezien ik alleen ben hoef k met niemand geen rekening te houde.. heerlijk toch.. haha

toen had ik vandaag vrij.. vandaag waren we op st maarten.. das echt mijn favoriet.. is zo gezellig en mooi.. om 9 uur vanmorge weer uit bed en toen ben ik eerst naar t postkantoor gegaan om een pakketje op te sturen.. man man dan merk je wel dat je in de caribean bent.. alles op hun dooie gemak.. na 2 uur had ik eindelijk mijn pakketje ingelevert.. toen wat gegeten in 1 of ander lux tentje aan t strand.. heerlijk.. en toen op naar de zon.. heerlijk op t strand gelegen cocktailtjes erbij beetje zwemmen en jetskieen natuurlijk.. en dan voor je het in de gate het moet je weer terug.. want die boot wacht niet op je he.. haha..

ik ga nu wat foto's uploaden zodat jullie een beetje kunne genieten van mijn dagelijkse leven.. ;) haha

dikke kus
en tot snel
inge

• 05 Februari 2011 - 05:36

Andi:

Hoi inge.
    Goed om te horen dat je veel plezier hebt gehad op je vrije dag.
    En mooi om te lezen wat je allemaal hebt gedaan .Lekker met de scooter rond crossen ,n drankje ,n strandje pikken en de ZON !!!
    ik zou wel effe willen ruilen .
    Ook de foto's zijn mooi ,jammer dat je er geen hebt van die apen .(p.s. die lopen hier ook genoeg rond ) hihi.
    Nou meiske ,werk ze en GENIET van alles als t kan !!!!! Groeten en n dikke kus ANDI XXX (en ome toon )

• 05 Februari 2011 - 10:01

Mama:

potverdomme !!!! alweer niet de eerste. maar ja je hebt nou eenmaal van die tante's die nog korter slapen dan ik (haha). wat 'n verhaal weer maar dat hoorde ik gister op skype al jammer dat internet uitviel tijdens 't uploaden van je foto's. maar er staan er toch weer 'n paar op. ik zie alleen maar foto's van feest en vakantiedagen
    maar van je werkplek zie ik niet veel (haha) zal even kijken naar die fotoruimte en dat regel ik wel.
    nou moppie tot snel hou van je, maar dat wist je nog niet zeker. dikke kus en knuffel
    mama.

• 05 Februari 2011 - 12:13

Annegeert:

Hoi Inge, we volgen je nog steeds, hoor. Wat is het mooi daar. Lekker zonnig, hier is het al dagenlang grauw.
    Nou, hou je goed, niet zoveel zuipen en goed eten en slapen. En vooral genieten. We denken aan je, tot de volgende keer.
    xxx van ons allemaal.

• 05 Februari 2011 - 18:20

Inge:

hey allemaal..
    vanavond upload ik de andere foto's.. ook van die aapjes haha.. internet viel weg half verwegen gister..

• 08 Februari 2011 - 10:53

Astrid:

Ut zen weer skon foto's!!! Ps heb een mailtje gestuurd zie je hoe het er hier voor staat!! Groetjes xxx Astrid

• 08 Februari 2011 - 14:16

Carin:

he inge alles goed daar? leuke foto
    het ziet er daar mooi uit beter als dat kikkerlandje van ons.Ik hoop dat je nog een fijne tyd tegemoed gaat, en geniet er van want voor je het weet is de tijd al weer om de groetjes van ons allemaal xxxcarin &henny en de kids

• 08 Februari 2011 - 18:29

Jetty:

Hey vrouwke..
    jeetje zeg, wat ziet het er allemaal super uit daar!!! krijg toch wel spijt dat ik die stap toen nooit heb genomen!!
    gave tattoo heb je trouwens ook....
    geniet er nog van en ik check regelmatig je site wel weer om me even lekker te maken van wat ik allemaal niet heb gedaan toen ik de kans had... haha
    liefs Jetty xx

• 13 Februari 2011 - 14:40

Karin:

Hoi Inge, wat maak je toch veel mee !Prachtige dingen, maar ook wel erg vermoeiend.Geniet maar van al die n ieuwe ervaringen.Die nemen ze je niet meer af. Gr. Karin

• 15 Februari 2011 - 22:26

Ina:

Vanavond etentje gehad met het team, was erg gezellig. Hebben het nog over je gehad, want we zien wel dat jij veel meemaakt en ontzettend geniet van dit leventje. Ik heb nog een nieuwtje: Sabine en Vasileios krijgen een baby, we vinden het helemaal geweldig! Dus zo zie je maar ook wij maken prachtige dingen mee in dit kikkerlandje. Inge nog een fijne voortzetting van je reis en tot je volgende verslag, doei .........

• 18 Februari 2011 - 03:04

Inge Vervoort:

hey allemaal..
    ohhh ina.. wat leuk word je eindelijk toch oma.. feleiciteer ze maar van mij!! ik vind het echt super leuk voor ze.. en voor jou natuurlijk ook.. ik weet nog wel dat je eens tegen mij zei hoe graag je oma wilde worden maar dat je dacht dat dat nog wel eventjes ging duren.. zo zie je maar dat dat snel kan veranderen.. echt super leuk :-D