goodbye caribean.. hello europe!!! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu goodbye caribean.. hello europe!!! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Inge Vervoort - WaarBenJij.nu

goodbye caribean.. hello europe!!!

Door: ingeopcruise

Blijf op de hoogte en volg Inge

02 Mei 2011 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

hey lieverts..

hier weer een hoofdstukje uit mijn waanzinnige leven..
we zijn nu begonnen aan de crossing op naar europa..
met in totaal 10 dagen op zee dus een hele weg te gaan..
weg uit het paradijselijke caribean op naar het levendige europa..
ik kan eigelijk niet wachten.. het gaat weer helemaal anders worden..
nieuwe landen en nieuwe avonturen..

deze cruise had ik een halve dag vrij in barbados..
hier ben ik met candice naar de boatyard gegaan het feest strand van barbados..
helaas was het een beetje regenachtig maar dat hadde we goed opgelost..
ik had wat kleedjes gekocht en die had ik rondom ons bedje geknoopt om ons droog te houden haha..
ondanks de regen een super relaxte dag gehad..

toen had ik mijn hele dag vrij in st maarten..
hier ben ik met candice naar panella eiland gegaan lekker strand dagje gehad..
was echt super mooi..

verder ben ik maar 1 keer naar de crewbar gegaan en 1 keer naar een skylounge party..
fran moest dj-en dus moest wel eventjes gaan kijken..
helaas is zijn contract nu afgelopen.. wel echt balen.. zat de hele week al in de stress..
maar als alles volgens plan verloopt zie ik hem over 1,5 week in barcelona..
en als zijn volgende contract is afgelopen ga ik hem misschien wel opzoeken..
maar we zien wel hoe alles loopt want alles is wel ingewikkeld zolang je aan boord werkt..

ik heb dit stukje vooraf geschreven.. ik ga zometeen naar hem toe.. nog even een avondje samen..
zie er wel een beetje tegen op maarja.. dat hoort er hier ook bij..
mensen die komen en gaan..
verder moet ik een beetje rusten want vanaf morgen is het 6 dagen op zee zonder stop..
dat betekend 6 dagen werken 12 uur per dag zonder vrije tijd.. pff..

verder heb ik niet heel veel bijzonders meer meegemaakt..

pff hij klopt nu net op de deur dus moet gaan..
mann wat een k*zooi haha.. wie had dat gedacht..

nou spreek jullie snel..
hele dikke knuffel en kus
inge


  • 02 Mei 2011 - 14:27

    Mama:

    hey meisje hier ben ik alweer.
    ik heb net de telefoon opgelegd en nu meteen op de site reageren. wel jammer voor je dat fran... nu weg is, maar als je geluk hebt zie je 'm over 10 dagen in barcelona weer 'n dagje. alle afscheid valt zwaar, maar zeker van mensen waar je 'n bijzondere band mee hebt gekregen.
    maar nu kom je gelukkig wel al een stuk dichter bij huis met het schip.
    nou moppie, spaar jezelf in deze drukke 10 dagen op zee en geniet van alle nieuwe dingen die je weer gaat beleven. ik hou van je en ik mis je
    een dikke knuffel en kus

    mama

  • 02 Mei 2011 - 15:12

    Andi:

    Hoi inge goeie reis neer europa en hou je een beetje in als je straks in de grote steden weer kunt gaan shoppen !!! haha
    Groetjes tante andi x

  • 02 Mei 2011 - 15:54

    Ans Jansen:

    nou Inge, geweldige verhalen, nu weer richting europa, zal even wennen zijn, erg veel werken de komende dagen maar dan vliegt de tijd. Geniet er nog van meid, het is over voor je het weet, heel veel groetjes van de hele familie en een dikke knuffel voor jou.
    Groetjes Ans

  • 03 Mei 2011 - 12:47

    Ina:

    10 dagen op zee, is best lang maar ik denk dat jij je niet zult gaan vervelen.
    Zeker als je werkdagen van 12 uur gaat maken.Leuk dat je nu ook wat meer van Europa gaat zien, zal wel heel anders zijn. Weet je al welke landen je gaat aandoen met de boot?
    Ik blijf je zeker volgen, het is iedere keer weer leuk een stukje van je reisverslag te lezen. Ik wens je heel veel succes op je trip naar Europa,
    groetjes en dikke kus,

    Ina

  • 03 Mei 2011 - 18:25

    Wilma:

    heje mop wat n geweldige reis heb tot nu toe. Ik zie wel al dat je dagen van de terugreis inmiddels al onder de 100 gekomen zijn. Hoop dat je t de komende tijd dan straks in europa net zo fijn zulkt hebben. Dikke kus wilma

  • 04 Mei 2011 - 18:28

    Ineke:

    Hoi Inge,hopelijk hebben jullie samen een gezellige avond gehad en was het afscheid niet te zwaar want dat is natuurlijk wel balen als je dan alleen achter blijft maar zoals ik in je verslag lees zien jullie elkaar weer gauw zo heb je toch weer iets om naar uit te kijken.
    Veel werk plezier met de komende dagen en vele lieve groeten van ons.
    xxx xxx

  • 08 Mei 2011 - 14:09

    Ina:

    En, heb je mijn sms ontvangen?
    Wat een nieuws allemaal, vind je niet?
    Gaat alles goed met je en heb je geen last van zeeziekte?
    Nog een hele fijne reis en tot je volgende verslag!!!!
    XXX Ina

  • 08 Mei 2011 - 14:09

    Ina:

    En, heb je mijn sms ontvangen?
    Wat een nieuws allemaal, vind je niet?
    Gaat alles goed met je en heb je geen last van zeeziekte?
    Nog een hele fijne reis en tot je volgende verslag!!!!
    XXX Ina

  • 09 Mei 2011 - 12:20

    Inge Vervoort:

    hey ina, ja k had je sms gehad maar de mijne komt er niet door.. ik zit gewoon op hetzelfde schip vandaag zijn we op de azore. dan weer 2 dagen op zee spanje frankrijk italie en dan vauit daar de griekse eilanden en turkije.. echt super leuk dat e gaan trouwen!! en geniet van je vrije tijd! xxx

  • 13 Mei 2011 - 11:32

    Elle:

    hey meissie
    tis lang geleden, druk druk, maar daar zijn we. hoe ist met je?
    ik lees dat je vlinderkes hebt.... super! geniet er maar eens goed van.
    en je bent alweer wat dichter bij huis, leggen jullie ook in griekenland aan? wij zijn daar namelijk eind juni.
    dikke knuffel van kiki xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Actief sinds 14 Aug. 2010
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 133165

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 September 2012

Celebrity eclipse... Cruise avontuur nummer 2

03 Oktober 2010 - 08 Augustus 2011

werken op een cruise

Landen bezocht: